Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne epost oppsett for Chess med Telenordekning? (Samsung D500) Har vært inne på Telenor mobil sine sider men der måtte man logge inn for å få innstillingene, og det funket ikke siden jeg ikke er kunde hos dem.
Cronos Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 (endret) Trykte feil knapp. Sorry, aner ikke. Men du kan jo kanskje prøve å sette det opp manuelt. Endret 1. november 2005 av Cronos
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #3 Skrevet 1. november 2005 Joda, men hadde håpet at noen visste hvor jeg skulle finne innstillingene da. Aner ikke hva som skal plottes inn i de forskjellige feltene. Jepp, har kontaktet Chess og fikk beskjed om å bruke Telenors oppsett, men det hjelper jo ikke når man må være kunde hos dem for å få tilgang til innstillingene.
Cronos Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Fant denne her: Epost-oppsett av Samsung SGH-D500 (Telenor) Send tekstmeldingen MPOST til 1999. Du mottar brukernavn og passord samt innkommende og utgående serveradresser til din e-post Trykk Meny->Meldinger->Epost-innstillinger->Epostkonto->Kontoinnstilling->Tom profil-> Kontonavn: Mobilpost Brukernavn : ditt navn Epostadresse: se sms fra 1999 Smtp-server :se sms fra 1999 Smtp-port: 25 Protokolltype: pop3 Pop3-server: se sms fra 1999 Pop3-port: 110 Bruker-id: se sms fra 1999 Passord: se sms fra 1999 Trykk Valg->Lagre->Tilbake->Tilbake-> Velg Epostprofil->Serverinnstillinger->Tom profil-> Profilnavn: Gprs Internett Apn : internet Trykk Lagre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå