AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Hvis en person blir singel, og det er en viss interesse mellom deg og h*n, hvor lenge ville du ventet før du tok steget videre og begynt å date? Tenker jo at det burde gå litt tid, la følelsene bearbeides litt? Hører gjerne fra de som har vært intresert i en som nylig ble singel, og til dere som har blitt singel og hvor lang tid det tok for deg før du var klar for noe nytt. Anonymkode: dbddd...f26
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Jeg var klar dagen jeg ble singel. Hadde bearbeidet lenge før bruddet. Om det er tilfelle og man er sikker på det er det ikke noe problem å date fort, men ville gått forsiktig frem og ikke mast tidlig om å bli kjærester f.eks. Her ba han som ble mannen min meg på date så fort han fant ut jeg var singel😊 tok det rolig, ble kjærester etter et halvt år, men det var tidlig oss. Anonymkode: 5685d...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 6-12 mnd med mindre denne personen var en som viste tydelig interesse for meg før det. Anonymkode: 9b112...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå