AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 I dag har jeg solgt to ting, til to personer. Begge betalte med Vipps. Jeg ser begge overføringene i Vipps-appen. Men det er bare den siste overføringen jeg ser på «siste bevegelser» på kontoen. Hva kan det komme av? Anonymkode: f7372...4ee
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Betaler personen med kort, eller en annen bank kan det ta opptil 3 virkedager før pengene vises på konto. Anonymkode: f86db...6fd 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Betaler personen med kort, eller en annen bank kan det ta opptil 3 virkedager før pengene vises på konto. Anonymkode: f86db...6fd Tusen takk, det visste jeg ikke. Anonymkode: f7372...4ee
Million Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): I dag har jeg solgt to ting, til to personer. Begge betalte med Vipps. Jeg ser begge overføringene i Vipps-appen. Men det er bare den siste overføringen jeg ser på «siste bevegelser» på kontoen. Hva kan det komme av? Anonymkode: f7372...4ee Fra Vipps sine nettsider: Pengene har ikke kommet frem Hvordan du vippser har noe å si for hvor lang tid det tar å motta pengene: Har du vippset fra bankkonto, får mottaker pengene med en gang. Har du vippset fra betalingskort, kan det ta tre virkedager før mottakeren får pengene. Har du byttet bank, men glemt å bytte mottakskonto i Vipps så kan pengene være overført til den gamle kontoen din. Her er en liste over hva du må huske å gjøre i Vipps når du har byttet bank Kontakt oss her om det er problemer med overføringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå