Gå til innhold

Trene opp muskler igjen, men sliter med matinntaket

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

for noen år siden var jeg flink til å trene og hadde en fastere kropp. 
Men så skjedde det noe som gjorde at jeg ble inaktiv og la på meg hele 40(!!) kg. Nå er 27 av de vekk, og ferden går videre ned i hurtig tempo.  
Men jeg har gått ned uten å trene.

Og med det kommer en dvassen kropp... 

Jeg sliter med å spise nok igjennom dagen (nei har ikke tatt slankeoperasjon) til det punktet at når klokka plutselig er 18 har jeg ikke fått i meg annet enn 4 kaffer. Selv da må jeg trykke i meg mat på tvang, for jeg eier ikke sultfølelse. 

Er det likevel mulig for meg å trene opp litt muskler? Det bør jo være en viss menge mat i kroppen for at den skal få nok næring til å bygge muskler. men jeg er redd for at jeg ikke klarer den «normale» mengden selv om jeg gikk inn for det. 
Noen råd?

tenker selvsagt ikke å trene meg opp på 4 kopper kaffe om dagen, før noen kommenterer det 😂

(Ps: er bare snakk om å få nok muskler til at jeg blir strammere og kan føle meg fin i en kjole igjen. Nå er huden slapp og henger. Er kandidat for å få dekket mageplastikk,men vil prøve å jobbe opp muskler før noe som helst annet. Er ikke snakk om hardcore trening for å bli noen utøver).

Anonymkode: e34ca...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tusen takk! 
får forsøke å lage meg en hverdag med mer proteiner, så kanskje det er håp for litt mer muskler i løpet av året😂

ts

Anonymkode: e34ca...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med mer trening kan det hende sulten kommer litt tilbake også, slik er der i alle fall for meg. Kroppen trenger jo energi fra mat for å gjøre ting. 

Anonymkode: a8926...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...