AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Jeg har (heldigvis) hatt fastpris i vinter, og sånn unngått de ekstreme regningene. Har fått tilbud om å binde for sommermnd, 169 øre pluss månedsgebyr. Kan man forvente høy priser og store svinginger fortsatt, slik at det er lurt å gjøre, eller bør vi se bedring innen det? Anonymkode: 7da0b...8d1
Mooza Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Siden Putin nå forlanger betaling i rubler for gass, og Europa ikke er villig til å betale i rubler, så vil jeg tror at gassprisen, og ergo strømprisen kan eksplodere snart. Det er ingenting som tyder på at det blir bedre, snarere motsatt. Men kanskje det blir så ille at politikerne må inn og regulere. https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/2022/04/01/eu-vindene-blaser-i-retning-av-regulering-av-energimarkedet/ Men det kan jo være at de finner en løsning. Akkurat nå er det derimot ingenting som tyder på det.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 26 minutter siden, Mooza said: Siden Putin nå forlanger betaling i rubler for gass, og Europa ikke er villig til å betale i rubler, så vil jeg tror at gassprisen, og ergo strømprisen kan eksplodere snart. Det er ingenting som tyder på at det blir bedre, snarere motsatt. Men kanskje det blir så ille at politikerne må inn og regulere. https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/2022/04/01/eu-vindene-blaser-i-retning-av-regulering-av-energimarkedet/ Men det kan jo være at de finner en løsning. Akkurat nå er det derimot ingenting som tyder på det. Oida. Takk, da kjører jeg fastpris for i sommer også. Hvis prisene skulle bli noe billigere da, så bruker man jo uansett så lite strøm i disse månedene. Anonymkode: 7da0b...8d1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Jeg vurderer om det er lurt å inngå fastpris for et helt år nå (176 øre), eller er det best å avvente litt? Angrer bittert på at jeg ikke slo til på fastpris for 12 mnd til 89 øre tidligere i høst, men hvem visste vel hvor ille det skulle bli. Anonymkode: 7da0b...8d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå