AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Hei, Jeg lurer bare på én liten ting: Jeg hadde indeksfond i Nordnet i fjor, men avsluttet dette i januar. Da tok jeg ut ca. 100.000, og satt 40.000 av disse inn i Kron indeksfond i stedet. Men dette trenger jeg ikke gjøre noe med nå, siden dette ble gjort i år? #69dudesd Anonymkode: f2abf...ad8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Ikke noe å tenke på nå. Dette kommer på skattemeldingen neste år. Anonymkode: 30c5d...0bc
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Jeg glemte ett lite spørsmål til: Nå er det en knapp på skatteetaten som heter "Jeg har sjekket, send inn". Tidligere trengte man vel ikke bekrefte at man har sjekket, selv om man selvsagt er ansvarlig for at det skal stemme. Er det slik at man må trykke på denne knappen heretter? Jeg har ingen problemer med det, tenker bare på hva som skjer om man glemmer det innen fristen Anonymkode: f2abf...ad8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke noe å tenke på nå. Dette kommer på skattemeldingen neste år. Anonymkode: 30c5d...0bc Tusen takk for svar. Regnet med det egentlig Anonymkode: f2abf...ad8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg glemte ett lite spørsmål til: Nå er det en knapp på skatteetaten som heter "Jeg har sjekket, send inn". Tidligere trengte man vel ikke bekrefte at man har sjekket, selv om man selvsagt er ansvarlig for at det skal stemme. Er det slik at man må trykke på denne knappen heretter? Jeg har ingen problemer med det, tenker bare på hva som skjer om man glemmer det innen fristen Anonymkode: f2abf...ad8 Hvis du ikke har endringer trenger du ikke sende inn. Da blir skattemeldingen regnet som levert på fristen. Anonymkode: 22e61...e59
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du ikke har endringer trenger du ikke sende inn. Da blir skattemeldingen regnet som levert på fristen. Anonymkode: 22e61...e59 Men sender du inn nå kan pengene komme på konto neste uke allerede. Det gjorde det hos meg i forrige uke Anonymkode: 3b1e5...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå