Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg lurer bare på én liten ting:

Jeg hadde indeksfond i Nordnet i fjor, men avsluttet dette i januar. Da tok jeg ut ca. 100.000, og satt 40.000 av disse inn i Kron indeksfond i stedet. Men dette trenger jeg ikke gjøre noe med nå, siden dette ble gjort i år? :) 

#69dudesd

Anonymkode: f2abf...ad8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å tenke på nå. Dette kommer på skattemeldingen neste år.

Anonymkode: 30c5d...0bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte ett lite spørsmål til:

Nå er det en knapp på skatteetaten som heter "Jeg har sjekket, send inn". Tidligere trengte man vel ikke bekrefte at man har sjekket, selv om man selvsagt er ansvarlig for at det skal stemme. Er det slik at man trykke på denne knappen heretter?

Jeg har ingen problemer med det, tenker bare på hva som skjer om man glemmer det innen fristen :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke noe å tenke på nå. Dette kommer på skattemeldingen neste år.

Anonymkode: 30c5d...0bc

Tusen takk for svar. Regnet med det egentlig :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg glemte ett lite spørsmål til:

Nå er det en knapp på skatteetaten som heter "Jeg har sjekket, send inn". Tidligere trengte man vel ikke bekrefte at man har sjekket, selv om man selvsagt er ansvarlig for at det skal stemme. Er det slik at man trykke på denne knappen heretter?

Jeg har ingen problemer med det, tenker bare på hva som skjer om man glemmer det innen fristen :) 

Hvis du ikke har endringer trenger du ikke sende inn. Da blir skattemeldingen regnet som levert på fristen.

Anonymkode: 22e61...e59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke har endringer trenger du ikke sende inn. Da blir skattemeldingen regnet som levert på fristen.

Anonymkode: 22e61...e59

Men sender du inn nå kan pengene komme på konto neste uke allerede. Det gjorde det hos meg i forrige uke

Anonymkode: 3b1e5...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...