Gå til innhold

Hvordan reagerer du hvis en bekjent/kollega ikke sier hei tilbake? Bare ignorerer deg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir du forundret? 

Anonymkode: eecd9...c1f

Videoannonse
Annonse
Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg tenker at det er smålig eller barnslig, spesielt hvis man ser hverandre hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Fortsetter å hilse og tenker at det er vedkommende som har et problem.

Anonymkode: 33647...66c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har de hørt at du hilste? gikk de i egne tanker? Eller er det en bevisst ignorering? 

Anonymkode: 8a946...02f

• Liker 3
Skrevet

Folk som oppfører seg slik og faktisk ignorerer folk med vilje har som regel noe issues så da er det like greit at de ikke hilser. Så lenge dere ikke har hatt en slags konflikt eller noe slikt, da vil hen kanskje bare holde seg unna klok av skade. :P 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Slikt blir jeg usikker av og vil i framtiden trekke meg mer unna denne personen.

Anonymkode: e46c1...27f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de er høye på seg selv, arrogante og lite hyggelige. 

Anonymkode: 51a7c...c49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang eller en enkelt gang? Om det ikke er hver gang, så tenker jeg at de ikke hørte meg eller gikk i sine egne tanker. Det kan jeg finne på å gjøre selv. Om det er hver gang: Hilser denne personen på andre, eller er surpomperiet jevnt fordelt utover hele kollegiet? 

Anonymkode: 9b3eb...eb3

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at de er frie mennesker som er i full rett til selv å velge hvem de vil hilse på og ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde trukket meg unna personen om mulig, men jeg ville tenkt at vedkommende er barnslig eller har andre problemer hvis dette er noe som alltid skjer

Anonymkode: cb953...c79

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg tenkt at personen var stresset eller tenkte på noe, og så hadde jeg spurt om det gikk bra. 

• Liker 1
Skrevet

Blokker henne på Facebook. Da har du signalisert at du ser hva hun driver med. Sånne mennesker vil gjerne være de viktigste. Hun vil kanskje at du skal krype for henne. På en annen sidenkan det hende hun er litt i sin egen verden 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PetterKanin skrev (19 timer siden):

Jeg tenker at de er frie mennesker som er i full rett til selv å velge hvem de vil hilse på og ikke.

Jadda. Det er sikkert det du tenker når du smiler og sier hei til kollegaen din og hen bare ser dumt på deg og går videre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jadda. Det er sikkert det du tenker når du smiler og sier hei til kollegaen din og hen bare ser dumt på deg og går videre.

Selvsagt. 

AnonymBruker
Skrevet
PetterKanin skrev (20 timer siden):

Helt enig, usikkre mennesker som må bli sett eller ha oppmerksomhet hver gang er slitsomt.

Anonymkode: a3600...4b2

• Liker 1
Skrevet

Jaja, deg om det, teker jeg og gidder ikke hilse neste gang - hvis det er en gjentagende og åpenbart bevisst handling, alle kan være uoppmerksomme en gang i blant. Jeg har hatt et par sånne kollegaer som er sånn mot de fleste, og det er ikke noe jeg gidder å bruke så mye energi på. Vil de være sure og sære, så vær så god.

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke akkurat imponert hvis noen ikke hilser tilbake. Hvis jeg neste gang hilser og fortsatt blir oversett, så tenker jeg «frekke jævel» og distanserer meg fra vedkommende. 

Anonymkode: 9ed97...cf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Fortsetter å hilse og tenker at det er vedkommende som har et problem.

Anonymkode: 33647...66c

Sånn tenkte jeg før, men nå spør jeg meg selv: Har jeg ingen selvrespekt? Hvis denne personen ikke svarer, slutter jeg å hilse. 

Anonymkode: 8a718...700

• Liker 1
Skrevet

Jeg er leder, og jeg hilser på ALLE jeg møter på i gangene på kontoret. Alt fra direktører til vaskepersonellet. Og uansett om jeg vet hvem de er. Det er så viktig å anerkjenne at vi ser hverandre etter så lang tid i ensomhet. 

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...