AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Vi møttes på tinder for 5 mnd siden. Vi bare dater enda. Han vil ikke at vi skal bli sammen, men vil ikke at vi skal "gå i fra hverandre" heller. Han liker det vi har men stoler ikke på kvinner siden han har dårlig erfaring sier han. På samme tid sier han hele tiden at jeg er anderledes enn alle de andre kvinnene jeg har møtt. Kal jeg Gi dette tid eller gå nå? Anonymkode: 04477...6a9
GammelKaktus Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Jeg hadde løpt med det samme han sa at han ikke stoler på kvinner. 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 Høres ut som han vil ha en fuckbuddy. Om du ikke vil det samme så ikke ha sex med han. Anonymkode: 0e991...7d3 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 Jeg forstår han, en kan ikke stole på dagens kvinner 😂 Anonymkode: 051f4...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 Sleip fyr. Han vil bare ha en kvinne han finner attraktiv nok i nærheten for sex og litt selskap, inntil han finner den han mener er "den rette". Han bruker deg mens han ikke har noe bedre fore. Så gå din vei - nå! Det er helt utrolig hva enkelte finner seg i. Dessuten.... Å bli fortalt at han ikke stoler på kvinner kategorisk, dvs inkludert meg, hadde jeg tatt som en personlig fornærmelse og ikke giddet. Anonymkode: e9197...be5 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #7 Skrevet 31. mars 2022 Sånt mange menn sier. Anonymkode: f09ad...545
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #8 Skrevet 31. mars 2022 Han vil ha uforpliktende puling og fast bootycall altså. Jaja hvis det er din greie. Jeg derimot hadde sagt takk for meg og funnet en som var klar for noe seriøst. Det han sier er ikke noe som går over, hadde han syntes du var den rette hadde han ikke sagt det men han gidder ikke si rett ut at han bare holder deg på gress for da mister han jo pulemuligheten Anonymkode: 1b113...76c 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #9 Skrevet 31. mars 2022 Hvis han tror alle kvinner er like, så tror han vel også at alle menn er like? Høres ikke ut som noe å være i et forhold med. Du må kanskje be ham utdype dette med at alle kvinner er like. Anonymkode: 75dba...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #10 Skrevet 31. mars 2022 Hahaha. Tenk så enkel verden hadde vært hvis man bare var ærlig, så mye tid man kunne spart. Jeg liker deg og vil være sammen med deg. Jeg liker deg ikke godt nok - det jeg gjør nå er å holde deg på gress. Nei, ts, stikk av. 5 måneder. Har han ikke lært at man ikke skal kaste bort andres tid? Hvis man skal ha en relasjon, en hvilken som helst relasjon, så skal den AVKLARES. Man skal være ÆRLIG. Anonymkode: 9abc6...d45 2
ClausSaus Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi møttes på tinder for 5 mnd siden. Vi bare dater enda. Han vil ikke at vi skal bli sammen, men vil ikke at vi skal "gå i fra hverandre" heller. Han liker det vi har men stoler ikke på kvinner siden han har dårlig erfaring sier han. På samme tid sier han hele tiden at jeg er anderledes enn alle de andre kvinnene jeg har møtt. Kal jeg Gi dette tid eller gå nå? Anonymkode: 04477...6a9 En mann som "stoler på kvinner" er en idiot. Men en mann som etter 5 mnd dating med samme dama fremdeles bruker "stoler ikke på kvinner" som unnskyldning, han stiller i en litt annen klasse. Du er en booty call for ham. 1
Gereon Rath Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 (endret) Det finnes kvinner man ikke kan stole på, og det finnes kvinner man kan stole på. Men for å si det slik, det tryggeste er å ikke stole på noen uavhengig av kjønn. Endret 2. april 2022 av Gereon Rath
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 Jeg skyr menn som er "så brent" at de ikke klarer satse på meg. Altså, hvem er vel ikke brent fra før? Det er bare en dårlig unnskyldning for å slippe å si at han ikke er interessert nok. Han vil ha deg på gress. Anonymkode: daadc...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå