Gå til innhold

Renselsen etter graviditet. Stoppet å blø for 10 dager siden, begynt igjen eller mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å blø 4 uker etter fødsel. Nå nærmer jeg meg 6 uker etter fødsel, og det begynte å blø rødt blod igjen for to dager siden. Veldig lite da. I går og i dag har det kommet brunt blod som er veldig slimete og klumpete. Er dette en del av renselsen også, eller kan det være en rar første mensen etter fødsel?

Anonymkode: dc508...d71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være skorpa etter morkaka som er løsnet. Jeg hadde også en liten blødning 6 uker etter den ene av fødslene mine. Men det var ikke mensen. 

Anonymkode: b778b...786

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være skorpa etter morkaka som er løsnet. Jeg hadde også en liten blødning 6 uker etter den ene av fødslene mine. Men det var ikke mensen. 

Håper det bare er noe sånt. Det har vært så deilig å slippe mensen disse månedene😅 Men så klarte jeg ikke ammingen da og har mistet melka helt, så er vel fare for at mensen kommer fortere tilbake da.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde renselse i 10 dager. Fikk tilbake første mens etter 4 uker og regelmessig videre. Fullammet i 6 mnd. Så det er mulig. 

Anonymkode: 17b66...4ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper det bare er noe sånt. Det har vært så deilig å slippe mensen disse månedene😅 Men så klarte jeg ikke ammingen da og har mistet melka helt, så er vel fare for at mensen kommer fortere tilbake da.

Det er vel sannsynlighet for det da ja. 

Jeg delammet den ene av mine fra 3 uker etter fødsel og da kom mensen 6 uker etter fødsel. Men begynte på Cerazette som prevensjonsmiddel og da forsvant den igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...