AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Jeg sluttet å blø 4 uker etter fødsel. Nå nærmer jeg meg 6 uker etter fødsel, og det begynte å blø rødt blod igjen for to dager siden. Veldig lite da. I går og i dag har det kommet brunt blod som er veldig slimete og klumpete. Er dette en del av renselsen også, eller kan det være en rar første mensen etter fødsel? Anonymkode: dc508...d71
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Det kan være skorpa etter morkaka som er løsnet. Jeg hadde også en liten blødning 6 uker etter den ene av fødslene mine. Men det var ikke mensen. Anonymkode: b778b...786
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan være skorpa etter morkaka som er løsnet. Jeg hadde også en liten blødning 6 uker etter den ene av fødslene mine. Men det var ikke mensen. Anonymkode: b778b...786 Håper det bare er noe sånt. Det har vært så deilig å slippe mensen disse månedene😅 Men så klarte jeg ikke ammingen da og har mistet melka helt, så er vel fare for at mensen kommer fortere tilbake da. Anonymkode: dc508...d71
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 Hadde renselse i 10 dager. Fikk tilbake første mens etter 4 uker og regelmessig videre. Fullammet i 6 mnd. Så det er mulig. Anonymkode: 17b66...4ab
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper det bare er noe sånt. Det har vært så deilig å slippe mensen disse månedene😅 Men så klarte jeg ikke ammingen da og har mistet melka helt, så er vel fare for at mensen kommer fortere tilbake da. Anonymkode: dc508...d71 Det er vel sannsynlighet for det da ja. Jeg delammet den ene av mine fra 3 uker etter fødsel og da kom mensen 6 uker etter fødsel. Men begynte på Cerazette som prevensjonsmiddel og da forsvant den igjen. Anonymkode: b778b...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå