Thaila Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Jeg følte jeg var i slutten av skydomsprossessen min med korona, og bestemte meg for å gå en tur. Det var 12-13 grader ute, og jeg var godt kledd. Turen ble visst litt lenger enn jeg hadde tenkt meg, men jeg følte meg i fin form. Merka likevel at jeg fikk en stygg hoste og verre symptomer i ettertid. Er det dumt å gå sånne turer mens man har korona, eller rett etter man har hatt det?
Lovis Fenja Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Tror ingen kan svare, siden dette virker så tilfeldig. Hør på kroppen din, du burde muligens tyne deg litt mindre enn du tror i en stund. 1
MorTil2 Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Det er ikke diagnosen det kommer an på, men hvilken form kroppen er i. Hvis du f eks har hatt omgangssyke, blir du ikke fort sliten i de første dagene etterpå? Eller ved influensa? Nå fjernes rådet om å være hjemme i fire dager spesifikt for korona. De vanlige rådene om å ta hensyn til både seg selv og andre ved sykdom gjelder. Korona er altså ikke mer spesielt for de aller fleste enn annen infeksjonssykdom. 2
Anbefalte innlegg