AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Jeg er på utkikk etter å tjene 2-3k ekstra i mnd. Jeg har sett litt på muligheter på nett og YouTube er en mulighet. Er det noen som har noen tips hva jeg kan gjøre? Helst over nett da jeg vil jobbe litt på kveldstid og velge litt selv når jeg kan. Anonymkode: b9ff7...66d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Jeg vurderte selv å lage sånne #how to" videoer og sånt på youtube. Aner ikke hvor lett det er å tjene penger på det, men kan jo alltids bare gi det et forsøk. Anonymkode: 34edf...a28
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Det beste er vel å gjøre noe du interesserer deg for. Man blir sjeldent engasjert om profilen ikke brenner for hva den deler. Anonymkode: 19aa5...fe6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vurderte selv å lage sånne #how to" videoer og sånt på youtube. Aner ikke hvor lett det er å tjene penger på det, men kan jo alltids bare gi det et forsøk. Anonymkode: 34edf...a28 Så morsomt! Det er så klart ikke nok til å leve av men det er en veldig fin bi inntekt. Har en kusine som tjente 6k på 4 videoer. Anonymkode: b9ff7...66d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 Noen som har ideer? Anonymkode: b9ff7...66d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Jeg har alltid tenkt at jeg kommer til å melde meg som ekstrahjelp på en bensinstasjon hvis jeg trenger litt ekstra. Jobbet med det i studietiden, og likte det godt. Bi-geskjefter over internett har jeg dessverre lite peiling på, har hørt at noen selger trusene sine, men da frister det mer å jobbe på bensinstasjon for min del. Anonymkode: 46784...94e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Vel, jeg jobber som avløser på gård, litt kveld og helg. Tjener 3000 ekstra i mnd. "muligheter på nett og YouTube" - ja, enkelte tjener penger på det, men det er ikke bare å lage en video og tjene penger liksom... Men om du starter nå, har noe ordentlig engasjerende innhold som mange er interessert i, er god til å lage filmer og content, legger mange timer i det, legger ut videoer uten fortjeneste i noen måneders tid, klarer å bygge deg opp en følgerskare - SÅ kanskje du kan starte å tjene litt penger. Til neste år. Anonymkode: e403b...097 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Jeg er markedsfører og har i noen år hatt ENK på siden av 100% jobb hvor jeg har hjulpet mindre kunder med kampanjer. Kan du på noen måte bruke utdanning/yrke? hvis ikke, har du interesser/hobbier som du kan selge produkter fra? F.eks hekling, brodering, sying eller strikking? eller er du flink med tegning/digital tegning? Da man man jo typ lage mønstre eller maler til forskjellige hobbyting og selge på etsy. Da selger man nedlastbare filer som bare ligger der og genererer penger. Anonymkode: e4762...eb6
Grandidosa83 Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som har ideer? Anonymkode: b9ff7...66d Bor du sentralt kan du jo undersøke litt rundt tjenester som involverer kjøring/leveranse? Typisk porterbuddy, foodora osv? Siden målet ditt er relativt "beskjedent" kan du jo også vurdere å leie ut bil eller bolig ved mulighet? Jeg har bekjente som både leier ut privatbilen sin og bolig når det passer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå