Gå til innhold

Forsinket til visning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I stad ble jeg ringt opp av megler som lurte på om jeg ikke kom på visning snart. Visningen var da annonsert å være fra 16-17. Jeg må bare spørre for jeg ble litt satt ut. Er det ikke sånn at man kan møte opp når som helst i løpet av den timen så lenge man er meldt opp? Eller ene det en uting å ikke møte presis kl 16 når visningen starter?

Anonymkode: 47e08...dd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal være ute til kl 17, og de fleste bruker en del tid på visning.

Anonymkode: 74bae...32e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I koronatid så fikk man utdelt tidspunkt til visning og mange meglere har fortsatt med dette.  Er det påmelding og du har fått tidspunkt så skulle du ha kommet på tiden din (feks kl 16). Meglerne har funnet ut at ved å spre kjøperne utover tiden så slipper kjøperne å gå oppå hverandre i kø, spesielt i små leiligheter. 

Anonymkode: 4598a...fc5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også blitt oppringt. Men da kun ved å melde interesse. Det synes jeg var å gå vel langt og opplevdes noe desperat.

Jeg ser at det fortsatt er noen som har påmelding. I koronatiden ville jeg nok ha holdt en påmeldt avtale, fordi man da tok opp plass for andre som kanskje var interessert. Men nå tenker jeg at detter er mer noe som henger igjen, og at man fint kan gå i det tidsrommet som er oppgitt uten påmelding.

Anonymkode: fff9a...580

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har megler telefonnummeret ditt? Hvis du har meldt deg på visning til et gitt tidspunkt må du selvsagt møte opp til det tidspunktet. Hvis ikke kan du komme når du vil innenfor den tiden som er gitt, men jeg ville ikke møtt opp senere enn 15 minutter over

Anonymkode: 3c84b...03f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...