AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Treningssenteret er den eneste plassen hvor jeg føler meg hjemme, godt tatt i mot og motivert. Har ingen venner i det dagligdagse livet, ikke noe kjæreste og familien min bor langt vekke. Jobber offshore, med 4/4 turnus. De siste månedene har jeg begynt å fokusere mot å bli bodybuilder, er godt over gjennomsnittlig stor i muskler og er bra trent. Har et godt utgangspunkt. Trener vanligvis 2 timer i gymmet 6 dager i uken. Jeg gjør dette også for å flykte litt fra virkeligheten. Har vært ganske nedfor en god periode, har vært 1 år uten noen venner på fritiden. 99 % av alt jeg gjør på fritiden, gjør jeg alene. Skulle virkelig ønske jeg hadde 1 god venn og kanskje en hyggelig dame jeg datet. Men sånn som det ser ut nå, ser det ikke særlig lyst ut. Det som er positivt er at jeg har blitt såpass vant til å være alene, at det rett og slett ikke er et problem lengre. Trives veldig godt i eget selskap og fokuserer mye på meg selv. Noen andre som er eller har vært i samme situasjon? Anonymkode: d8944...609 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Jeg som ofte har fordommer mot muskelbunter.. Jeg kjenner deg ikke, men du høres ut som en god person! Er sikker på at du én dag finner deg en god venn og kjæreste! Prøv å bli kjent med noen på treningssenteret og generelt i jobben din? Husk at du også kan laste ned tinder og kanskje prøve deg fram der? Er nok mange damer som er interesserte i en type som deg. 🙂 Det ordner seg til slutt! og lykke til med bodybuilding drømmen din! Anonymkode: f0f8e...3ec 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Hvis ikke du kan få deg dame, da er jeg langt nede i potetsalaten altså.. 🥶 Du er trent, jobber i oljen og virker til å ha god personlighet. Lykke til videre! Anonymkode: 101a2...9f5 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 Helt normalt å være Viggo Venneløs i Norge. På treningssenteret så kan sikkert 5 av 10 skule på hverandre. De er alle venneløse. Selv har jeg heller ingen venner, men ble inspirert av Mr Bean som har en liten bamse han snakker med. Nå har jeg også fått tak i en bamse jeg kan snakke med. Vurdert det? Anonymkode: cf726...959 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 Jepp. Er kvinne på 30, har trent på treningsenter i ti år og har ikke hatt venner på sånn 16-17 år. Elsker treningsenteret ❤️ Har aldri hatt kjæreste heller så gjør omtrent alt alene. Det er ensomt, men går greit siden jeg er vant til det. Anonymkode: 1e257...941 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 Den tiden jeg hadde venner og helse så trente jeg alltid alene på treningssenter. Hater å trene med andre. Jeg vil gjøre det i min stil, i mitt tempo og akkurat det jeg vil trene, uten at noen sjabber ørene mine full rundt meg. Ser ikke poenget i å trene med andre. Venneløs eller ikke. Anonymkode: c712c...fe1 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #7 Skrevet 31. mars 2022 Jeg er også en ensom loner på treningsenteret. Kvinne i 30-årene her. Anonymkode: fd65a...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #8 Skrevet 31. mars 2022 Men ts, hvorfor har du ikke venner? Er det fordi du ikke blir likt? Fordi du ikke prøver å få kontakt med andre? Du vil ikke? Tør ikke? Personlig har jeg venner, men pleier ikke trene med de. Jeg går på gruppetimer, ofte alene. Anonymkode: dd904...680
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #9 Skrevet 31. mars 2022 Tusen takk for alle svarene! Godt å høre at jeg ikke er den eneste. For å presisere; Jeg elsker å trene alene. At jeg ønsker trene med andre var ikke budskapet mitt med denne tråden. Tror en stor grunn til at jeg ikke har venner er fordi jeg er en relativt tilbaketrukket person. Veldig beskjeden og rolig. Tipper folk synes det er litt vanskelig å komme i kontakt med meg. Og håper dere andre finner dere venner og har det bra ellers. -TS Anonymkode: d8944...609 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #10 Skrevet 31. mars 2022 Forøvrig har jeg en morsom historie fra treningssenteret jeg trener på. Det hender jeg kommer i småprat med de som trener der. En dag pratet jeg til en fyr og han hadde piggene ute med en gang. Spurte hvorfor jeg pratet med han og jeg måtte holde munn. 😀 Only in Norway… Anonymkode: cf726...959 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #11 Skrevet 31. mars 2022 Skjønner du vil trene alene. Men fitness/bodybuildingmiljøet er stort, og globalt. Så du kan hvertfall dele interessen online. Hvis du vil satse og konkurrere, og har fysisk mulighet, kan du jo bli med i en klubb, og få oppfølging. Da treffer du folk litt, men det blir lite, da de har så liten tid utenom jobb, familie og trening. Anonymkode: 830ba...378
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #12 Skrevet 31. mars 2022 Det er hyggelig at folk hatt et sånt forhold til treningssenter. Jeg er selv livredd for dem. 😅 Anonymkode: 77451...df8
AprilLudgate Skrevet 31. mars 2022 #13 Skrevet 31. mars 2022 Du høres jo ut som en reflektert og empatisk fyr Men for å få venner eller kjæreste nytter det jo ikke å forbeholde tiden din bare til trening alene. Selv om jeg absolutt forstår hvorfor det er enklere å dra dit 12 timer i uka enn å gjøre ingenting. Opprett Tinderprofil - og se om kanskje noen av de timene innimellom kan bli til å møte noen etterhvert Det skader neppe å være hyggelig, stabil jobb/inntekt og se godt ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå