AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Ja, hvis det er nok info på profilen til at dere kan Google vedkommende, gjør dere det før dere sveiper? Anonymkode: e5388...d25
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Nei. Etter match. Orker ikke Google så mange menn i løpet av en dag altså! Anonymkode: ab034...3eb 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Ja googler alle! Anonymkode: 8a046...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Etter match. Orker ikke Google så mange menn i løpet av en dag altså! Anonymkode: ab034...3eb Det er ganske forståelig! AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja googler alle! Anonymkode: 8a046...c2f Interessant! Mistenker nemlig at noen gjør dette skjønner du. Lurer bare litt på hvor vanlig det er 🤔 Anonymkode: e5388...d25 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er ganske forståelig! Interessant! Mistenker nemlig at noen gjør dette skjønner du. Lurer bare litt på hvor vanlig det er 🤔 Anonymkode: e5388...d25 Hva begrunner du den mistanken i? Anonymkode: ec8bf...948
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #7 Skrevet 31. mars 2022 Googler og stalker når vi har kommet i prat. Veldig enkelt da menn har samme profilbilde på Facebook ....🤣 Anonymkode: d7879...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #8 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva begrunner du den mistanken i? Anonymkode: ec8bf...948 Det ønsker jeg ikke å dele 🙂 Anonymkode: e5388...d25
Gjest AprilRyan Skrevet 31. mars 2022 #9 Skrevet 31. mars 2022 (endret) Veldig enkelt å finne de aller fleste, men få av dem har jeg funnet noe særlig på. De fleste har jo også ganske låst profil på facebook uten særlig informasjon på. Googlet et par også. Kun ene det kom opp noe som kunne ha betydning. Jeg har også blitt funnet flere ganger, men har ikke noe informasjon åpent for alle. Har fått melding på Messenger fra noen. Tror det er helt vanlig å gjøre det selv om de fleste kanskje ikke sender melding og avslører det. Endret 31. mars 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #10 Skrevet 31. mars 2022 AprilRyan skrev (6 minutter siden): Veldig enkelt å finne de aller fleste, men få av dem har jeg funnet noe særlig på. De fleste har jo også ganske låst profil på facebook uten særlig informasjon på. Googlet et par også. Kun ene det kom opp noe som kunne ha betydning. Jeg har også blitt funnet flere ganger, men har ikke noe informasjon åpent for alle. Har fått melding på Messenger fra noen. Tror det er helt vanlig å gjøre det selv om de fleste kanskje ikke sender melding og avslører det. Så du Googler FØR du sveiper? Anonymkode: e5388...d25
Gjest AprilRyan Skrevet 31. mars 2022 #11 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du Googler FØR du sveiper? Anonymkode: e5388...d25 Nei, jeg googler ikke før det er gått litt tid. Jeg har ikke googlet alle jeg har chattet med heller.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #12 Skrevet 31. mars 2022 AprilRyan skrev (4 minutter siden): Nei, jeg googler ikke før det er gått litt tid. Jeg har ikke googlet alle jeg har chattet med heller. Ahh! Takk for svar Anonymkode: e5388...d25
Blåklokkedag Skrevet 31. mars 2022 #13 Skrevet 31. mars 2022 Nei har aldri gjort med noen jeg har matchet med engang. Kunne aldri falt meg inn! Men de som har instaen sin i profilteksten har det hendt at jeg søker opp for å se om han har public profil og om det ligger fler bilder av han der
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 Google i vei, er usynlig i alle søkemotorer. 😂 Anonymkode: adbd2...291
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #15 Skrevet 1. april 2022 Hørte om en venninne av venninne som datet en hun møtte på nett dating og de møttes en del ganger, så introduserte hun han til en annen venninne og venninnen sa Hvaaaaa vet du ikke hvem det der er! Så viste hun henne et google søk og det kom frem at han var en kjent seriekriminell type som har sittet for et drap alle i Norge kjenner til og at han fortsatt tilhørte en nazistisk organisasjon. Så noen ganger kan det lønne seg å google damer! Trenger vel ikke å si at hun brøt kontakten tvert. Og alltid google før du blir med noen du ikke kjenner så godt hjem for å forsikre deg om at han er den han sier så du vet hvem du skal anmelde hvis han voldtar deg... Anonymkode: 1ccc5...2fd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #16 Skrevet 1. april 2022 Googler ikke noen. Jeg foretrekker å bli kjent med mennesker slik man gjorde i gamle dager, ved å tilbringe tid sammen, og prate med hverandre Anonymkode: b9616...520
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #17 Skrevet 1. april 2022 Litt kjipt for oss som ikke har noe informasjon på nett. Men jau endel kvinner googler/fb folk. Jeg får innimellom opp personer du kanskje kjenner fra folk fra tinder. Kjipt når man ikke har noe «offentlig» liv på nett. Anonymkode: 08459...035
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #18 Skrevet 1. april 2022 Jeg googlet ALLTID noen før jeg sveipet ja på dem. Er ganske kresen forsåvidt, så det ble ikke sååå mange Google søk akkurat. Kun på de jeg likte profilen til😅 Googlet for å finne ut mer om dem (jobb, fb profil osv). Det er også fordi jeg gadd ikke å matche med masse folk som jeg ikke kan se for meg å gå på date med. Så derfor gjorde jeg researchen FØR vi evt matchet Så kunne jeg si ja til date dersom det ble aktuelt. Og det funket. Jeg trengte ikke å matche med så mange før jeg fant drømmefyren❤️☺️ Anonymkode: caef9...e24
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #19 Skrevet 1. april 2022 Googler når vi har fått kontakt, og alltid før det er aktuelt å møtes. Har funnet mye rart på den måten. Flerer som ikke har vært single og en som hadde 5 barn med 4 ulike damer, hvor yngste barnet ikke var 1 år engang... Anonymkode: 30a1d...88c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #20 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Googler når vi har fått kontakt, og alltid før det er aktuelt å møtes. Har funnet mye rart på den måten. Flerer som ikke har vært single og en som hadde 5 barn med 4 ulike damer, hvor yngste barnet ikke var 1 år engang... Anonymkode: 30a1d...88c Hva gjør du (og dere andre) når dere ikke finner noe da? Evnt en låst fb profil å så og si ingen informasjon på vedkommende? jeg har sett flere fra området her jeg bor på tinder som har dukket opp som personer man kanskje kjenner på fb. Anonymkode: 08459...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå