AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Nok av kostbare kvinner der ute, hva er poenget med det? Slike må man støte vekk øyeblikkelig, men svake menn som ønsker en kvinne lar seg utnytte på denne måten. Bare for å ha noen å ha sex med, tragisk. Det finnes ikke en kvinne i verden som er verdt å jakte på. Anonymkode: 76a99...c36 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nok av kostbare kvinner der ute, hva er poenget med det? Slike må man støte vekk øyeblikkelig, men svake menn som ønsker en kvinne lar seg utnytte på denne måten. Bare for å ha noen å ha sex med, tragisk. Det finnes ikke en kvinne i verden som er verdt å jakte på. Anonymkode: 76a99...c36 *Hvordan fortelle at man er incel uten å faktisk skrive det. Anonymkode: ae310...738 10 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *Hvordan fortelle at man er incel uten å faktisk skrive det. Anonymkode: ae310...738 Ingen mann er incel, dette er noe tull som kvinner har funnet på. Anonymkode: 76a99...c36 2
MissIndependent45 Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 13.55): Ingen mann er incel, dette er noe tull som kvinner har funnet på. Anonymkode: 76a99...c36 Det finnes menn som SELV kaller seg selv incels...... https://www.tv2.no/a/14542663/ 2
Fluefisker1 Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 13.48): Nok av kostbare kvinner der ute, hva er poenget med det? Slike må man støte vekk øyeblikkelig, men svake menn som ønsker en kvinne lar seg utnytte på denne måten. Bare for å ha noen å ha sex med, tragisk. Det finnes ikke en kvinne i verden som er verdt å jakte på. Anonymkode: 76a99...c36 Dersom du våger å møte kvinner med et åpent sinn skal du se at du treffer på noen du liker ekstra godt og som liker deg godt tilbake. Da går det gjerne av seg selv uten jakt, varm/kald og andre spill. Endret 5. april 2022 av Fluefisker1 . 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Her er jeg litt enig med ts. Jeg tiltrekkes ikke av menn som bedriver spill heller. Med det samme noen gir inntrykk av at de holder meg på gress e.l., så stikker jeg. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 214a2...52a 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 13.55): Ingen mann er incel, dette er noe tull som kvinner har funnet på. Anonymkode: 76a99...c36 Lmaooo hvordan dele med alle at man ble mistet på hodet gjentatte ganger under barndommen uten å si det rett ut 😂 Anonymkode: 67c74...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Lmaooo hvordan dele med alle at man ble mistet på hodet gjentatte ganger under barndommen uten å si det rett ut 😂 Anonymkode: 67c74...9d7 Trådstarter er jo den med peiling. Dere som forsøker å dumme ut han, dummer ut dere selv. Anonymkode: bda1a...814 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Nei, det gidder jeg ikke. Hvis hun er interessert får hun vise det. Anonymkode: 257bf...e7d 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Her er jeg litt enig med ts. Jeg tiltrekkes ikke av menn som bedriver spill heller. Med det samme noen gir inntrykk av at de holder meg på gress e.l., så stikker jeg. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 214a2...52a Dette er bare et sunnhetstegn tenker jeg, jeg reagerer som deg og ikke kastet bort tiden på varm og kald menn som driver spill siden jeg utviklet bedre selvbilde. Men, nå skal det sies at vi kvinner har et annet press på å fremstå som kostbare enn det menn har, har opplevd at når jeg har vist genuin interesse så har enkelte menn reagert med mistenksomhet og spurt om jeg har vært mye rundt osv. Den er kjip å få når man bare var betatt. Så jeg holder mer igjen på interessen enn før, og merker menn som virkelig er interessert fortsetter å ta initiativ selv om jeg er litt tilbaketrukken Anonymkode: f27d4...b2e
ClausSaus Skrevet 5. april 2022 #11 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 13.48): Nok av kostbare kvinner der ute, hva er poenget med det? Slike må man støte vekk øyeblikkelig, men svake menn som ønsker en kvinne lar seg utnytte på denne måten. Bare for å ha noen å ha sex med, tragisk. Det finnes ikke en kvinne i verden som er verdt å jakte på. Anonymkode: 76a99...c36 Bare å gjenta… hakk i plata: Er hun ikke interessert, så er hun ikke interessant. Ingen grunn til å kaste bort tid på en kvinne som ikke viser interesse. Det er ikke mangel på single damer der ute. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 Jeg synes den balansegangen er vanskelig. Jeg vil vise at jeg er interessert, men jeg vil ikke være masete 😅 Anonymkode: 9de12...df0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 Da jeg var i 20-årene var det status i gjengen å ha flest mulig hakk i sengestolpen. Da ble jakten og spillet veldig viktig for å nedlegge mest mulig jenter. Når målet er kjæreste er det noe helt annet. Da spiller man ikke. Anonymkode: 801ba...2e9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Da jeg var i 20-årene var det status i gjengen å ha flest mulig hakk i sengestolpen. Da ble jakten og spillet veldig viktig for å nedlegge mest mulig jenter. Når målet er kjæreste er det noe helt annet. Da spiller man ikke. Anonymkode: 801ba...2e9 Men når kvinner viser uskyldig interesse og dere blir på hugget og mistenksom at hun er løs pga dette er kanskje ikke spill så dumt likevel. Anonymkode: f27d4...b2e
ItchyBitchySpider Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 Jeg forstår ikke hvorfor voksne folk skal spille spill, late som de er uinteressert når de ER interessert, holde tilbake kyssing og sex "fordi det skal være slik" og så videre. Vi er jo litt mer utviklet enn dyr, som kun styres av instinktene. Problemet er at mange menn FORVENTER at kvinnen "spiller kostbar", holder igjen interessen og er "mystisk". Er man rett frem, viser interesse og tar initiativ, så er man desperat og næggete. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #16 Skrevet 7. april 2022 13 minutter siden, ItchyBitchySpider said: Jeg forstår ikke hvorfor voksne folk skal spille spill, late som de er uinteressert når de ER interessert, holde tilbake kyssing og sex "fordi det skal være slik" og så videre. Vi er jo litt mer utviklet enn dyr, som kun styres av instinktene. Problemet er at mange menn FORVENTER at kvinnen "spiller kostbar", holder igjen interessen og er "mystisk". Er man rett frem, viser interesse og tar initiativ, så er man desperat og næggete. Det der gjelder i allefall for menn ! Viser man et fnugg av interesse så er spillet over .... Anonymkode: 801ba...2e9 1
ItchyBitchySpider Skrevet 7. april 2022 #17 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det der gjelder i allefall for menn ! Viser man et fnugg av interesse så er spillet over .... Anonymkode: 801ba...2e9 Ikke nødvendigvis. Det er liksom sosialt forventet at menn viser interesse. Kvinner skal sitte og vente til en mann "velger" dem.
sicario Skrevet 7. april 2022 #18 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 13.48): Nok av kostbare kvinner der ute, hva er poenget med det? Anonymkode: 76a99...c36 Aner ikke hva poenget er med det. Har aldri jaget noen. Gidder absolutt ikke aktiv sjekking. Hun må spille med åpne kort og legge vekk alt spill om der skal være av interesse. Typisk «hard to get» spill er skikkelig turn off for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #19 Skrevet 7. april 2022 2 hours ago, ItchyBitchySpider said: Ikke nødvendigvis. Det er liksom sosialt forventet at menn viser interesse. Kvinner skal sitte og vente til en mann "velger" dem. Det var kanskje slik før, men nå er vi lei. Nå er det opp til dere. Jeg er i allefall drittlei av å skulle ta initiativet hele tiden og bare bli ghostet eller brukt litt før det dukker opp "noen bedre". Anonymkode: 801ba...2e9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #20 Skrevet 7. april 2022 Når du treffer en/ei som er riktig for deg, så blir det gjerne mer gjensidig, det er i alle fall min erfaring Hvis han eller hun er veldig lunken utover å være litt tilbakeholden eller nervøs etter en date eller to, så er vedkommende mest sannsynlig ikke så interessert. Den enkleste forklaringen er ofte den mest riktige. Anonymkode: baeaa...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå