Gå til innhold

*ekkelt bilde* - hva er dette? Bør jeg bekymre meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kom på papiret da jeg tørket meg nå. Har forsøkt å google litt, og jeg tror JordmorSiri mener det er/kan være en kombinasjon av "gammel" utflod og/eller sperm. Jeg hadde samleie i går kveld. Noen andre som har opplevd noe lignende? Bør jeg være bekymret? Er 11+2. 

20220331_115542.jpg

Anonymkode: 56dda...536

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, helt normalt. 

Anonymkode: 0de64...628

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånn utflod på natten og kommer på papiret når jeg tisser på morgenen, kanskje fordi det ligger inne i skjeden imens man sover og tykner til (kan også være derfor det kan lukte litt). Ikke farlig ihvertfall! 

Anonymkode: 61ca1...354

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

During pregnancy, leukorrhea may become more noticeable. This vaginal discharge often increases due to the added blood flow to the area and the increase in pregnancy hormones, like estrogen.2 The uptick in blood flow and pregnancy hormones stimulates the mucus membranes in the vagina, which causes increased discharge.

This extra leukorrhea in pregnancy helps to remove dead cells from the vaginal walls, protect against infection, and maintain a healthy balance of "good" bacteria in the vagina. Basically, leukorrhea works to keep the vagina clean and infection-free, which is particularly important during pregnancy.

https://www.verywellfamily.com/pregnancy-discharge-3861797

Det er helt normalt.

Anonymkode: 738e4...475

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...