AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Hei. Etter å ha vært singel i mange år, og egentlig tenkt at det passet meg veldig bra traff jerven fyr på Tinder i vinter. I utgangspunktet tenkte jeg bare på det som en liten ført og kanskje litt sex og vi møttes. Så møttes vi og det var kjemi fra første dag. Vi ble fort enige om å ikke ligge med andre, men ellers definerte vi ikke noe. Etter en stund «korrigerte» han meg når jeg kalte han «tinder-daten» min og mente vi var forbi det stadiet… I går gjorde han det samme når jeg omtalte forholdet som «friends with benifits». At det vi hadde var noe mer en det… Men hva er vi da? Kjærester?? Han sa jo ikke noe om det heller og jeg er så redd for en «avvisning» at jeg ikke turte å ta det videre. Men tenker veldig på hva han mente.. Har ikke vært i noe forhold siden jeg ble sammen med exen for 16 år siden. (Varte i 13 år). Og da hadde vi liksom en «prat» der vi definerte oss som kjærester. Men gjør man det lenger? Føler jeg er helt ubrukelig på sånne ting, aner ikke hvordan det funker lenger… Høres sikkert ut som jeg er 14 år, men utrolig nok er vi begge i 40 årene… Hvordan ta det ett steg videre? Eller skal jeg være fornøyd med de bekreftelsene han gir og la det ligge til han tar det opp?? Anonymkode: 1afe3...862
Gjest Hottentått Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Du spør bare rett ut: åja, hvilket stadie er vi på da?? ☺️ Virker som han vil noe mer. Men vil du?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Hottentått skrev (4 minutter siden): Du spør bare rett ut: åja, hvilket stadie er vi på da?? ☺️ Virker som han vil noe mer. Men vil du? Jeg tror det. Har aldri hatt noe tilsvarende med noen andre. Vi har mange like interesser, snakket godt om alle temaer. God seksuell kjemi og tiltrekning. Begge med orden på jobb og økonomi. Eneste er at han har tenåringsbarn, jeg har aldri ønsket barn. Men tror vi fint kunne vært særboere i lang tid, så tror det ikke vil være en stor utfordring heller. Anonymkode: 1afe3...862 3
Gjest Hottentått Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg tror det. Har aldri hatt noe tilsvarende med noen andre. Vi har mange like interesser, snakket godt om alle temaer. God seksuell kjemi og tiltrekning. Begge med orden på jobb og økonomi. Eneste er at han har tenåringsbarn, jeg har aldri ønsket barn. Men tror vi fint kunne vært særboere i lang tid, så tror det ikke vil være en stor utfordring heller. Anonymkode: 1afe3...862 Da spør du bare rett ut, for det er i mine øyne ingen tvil om at han tenker dere er noe mer ☺️ At han har tenåringsbarn blir neppe noe problem. De er uansett så store at du ikke vil få noen naturlig bonusmorsrolle der uansett. Du blir liksom bare kjæresten til pappa. Kjør på sier jeg! Dette kan jo bli kjempebra😍 Endret 31. mars 2022 av Hottentått
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 Hottentått skrev (21 minutter siden): Da spør du bare rett ut, for det er i mine øyne ingen tvil om at han tenker dere er noe mer ☺️ At han har tenåringsbarn blir neppe noe problem. De er uansett så store at du ikke vil få noen naturlig bonusmorsrolle der uansett. Du blir liksom bare kjæresten til pappa. Kjør på sier jeg! Dette kan jo bli kjempebra😍 Takk!! Vi skal reise bort sammen i helgen, så skal se om jeg finner en passende anledning da😍 Anonymkode: 1afe3...862
Gjest Hottentått Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk!! Vi skal reise bort sammen i helgen, så skal se om jeg finner en passende anledning da😍 Anonymkode: 1afe3...862 Herregud så koselig!!! Og seriøst, hvis dere reiser bort sammen sånn, så er det mer enn tinderdate og friends with benefits!!😍
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #7 Skrevet 31. mars 2022 Tenker han vil/håper på noe mer da. Ellers hadde han nok bare holdt munnen. Hadde du gitt utrrykk for at du gjerne ville være i forhold med han, så kunne det vært tilfelle at han sa det fordi det er det du vil høre. Men ikke her. Fett ❤️ Anonymkode: 33f84...cd8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #8 Skrevet 31. mars 2022 Hvorfor spør du her? Du må jo spørre HAN! Til og med en 14 åring hadde klart det helt fint.... Kommunikasjon i relasjoner burde du som 40 åring vite hvor viktig er Ikke noe å være flau over å spørre han rett ut hva han ser i dere to Anonymkode: dc4db...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå