Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger råd til hva jeg kan overraske mannen min med. Han er veldig flink til å gi gaver til meg, kommer stadig med blomster og små oppmerksomheter. Jeg derimot, er fryktelig dårlig på dette, jeg har ikke fantasi eller kreativitet nok og ikke er jeg heller så veldig opptatt av å gi eller få gaver. Men jeg tror han setter veldig pris på å få en oppmerksomhet. Så har dere noen tips til hva jeg lan kjøpe/gjøre for å vise at jeg setter pris på han? Det skal ikke være spesielt dyrt. Han er glad i planter, bil, elektronikk, og klokker. 

Anonymkode: cafb4...d73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn med små hverdagsting du vet han trenger. Ny deo, nye barberblader, nye sokker, sjokolade og godteri eller favorittpålegget. 

Anonymkode: 6b57a...710

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir alt fra 

Melkerull som det står glad i deg på (de nye pakkene nå) 

Spill jeg vet han liker 

Morsomt kort jeg tilfeldigvis går forbi i en butikk

Jakke, sokker eller f eks øreplugger til musikk 

Hotellweekend 

Ferietur 

Anonymkode: e7641...059

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler inn småting til mannen min i hverdagen som han ikke er så glad i ordne selv. F.eks. egenpleie (deo, dusjsåpe med lukten han foretrekker, dagkrem med solfaktor så han ikke blir brent når han glemmer solkrem, ny tannbørste når den bør skiftes ut). noen ganger «kjedelige» ting som nye boksere/sokker/hvite t-skjorter. Eller blomster til stua til oss begge. 

En ting han er veldig flink til og som jeg setter pris på, er å overraske med champagne på kjøl en fredag ettermiddag hvis vi begge har jobbet mye eller oppnådd noe på jobb. Noen ganger er det handlet inn til ostekveld en vanlig tirsdag, eller han har husket favorittpålegget mitt til helgefrokosten. Slike ting er jo helt uavhengig av kjønn, så det er jo også en mulighet du kan tenke på. :)

Anonymkode: 35b12...ca5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...