mingus Skrevet 31. mars 2022 #1 Del Skrevet 31. mars 2022 Trenger en stille hobby med baby i hus, og guttungen ønsket seg supermario-perlebilder, så nå er jeg igang. Men ser motivet trenger 50 rader ca, jeg har bare 30. Kan jeg perle topp og bunn på 2 forskjellige runder, og stryke sammen to allerede strykede (strøkne? Hvordan bøyer man dette ordet?;D) motiver? Ellers kan jeg jo bare gi opp dette motivet før jeg har lagt på 20 perler, evt vente og dra ut og kjøpe brett som kan skjøtes på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Del Skrevet 31. mars 2022 det funker dårlig å skjøte de etter at de er stykket. Så ville kjøpt brettene som er større ja, Panduro har. jeg har også prøvd limpistol, det funket heller ikke. Og superlim. angående «bøy», legg hele perle-kreasjonen under en tung bok eller noe liknende, tungt, sånn at den kjøler seg ned flatt. Etter at du stryker de. Ellers så bøyer de seg veldig ja. Anonymkode: e41af...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå