Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg må gjøre noe før det er for sent.

jeg og venninnen min har vært venner i ca 10 år. Hun og samboeren har vært sammen i ca tre år, å nå prøver de å få barn😓 

jeg har vært så betatt av denne mannen allerede før de ble et par, men aldri turt å spørre han ut. Jeg vet de nå har prøvd å bli gravide en stund og hun har nettopp fortalt meg at de nå skal få hjelp😓 

jeg føler meg ikke klar for at de skal bli så seriøse, jeg føler jeg mister all min sjans om de får barn sammen💔 

jeg skulle fortalt om følelsene mine for lenge siden, å må gjøre det nå før det blir for sent om jeg i det hele tatt skal ha noe sjans, er bare så redd han aviser meg.

venninnen min er jeg ikke så bekymret for da vi er del av en stor vennegjeng. 

hjelp meg! 

Anonymkode: a8eab...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du klar for å miste hele den store vennegjengen? Lykke til… 

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg og venninnen min har vært venner i ca 10 år. Hun og samboeren har vært sammen i ca tre år, å nå prøver de å få barn😓 

jeg har vært så betatt av denne mannen allerede før de ble et par, men aldri turt å spørre han ut. Jeg vet de nå har prøvd å bli gravide en stund og hun har nettopp fortalt meg at de nå skal få hjelp😓 

jeg føler meg ikke klar for at de skal bli så seriøse, jeg føler jeg mister all min sjans om de får barn sammen💔 

jeg skulle fortalt om følelsene mine for lenge siden, å må gjøre det nå før det blir for sent om jeg i det hele tatt skal ha noe sjans, er bare så redd han aviser meg.

hjelp meg! 

Håper du tuller?? Mye til venninne du er da..!

Anonymkode: 452a7...752

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis han prøver å få barn med en annen, er det lite som tyder på at han vil være sammen med deg. La det ligge, og finn noen andre å være avstandsforelsket i - eller en som faktisk ikke er opptatt.

• Liker 4
Skrevet

Kom deg videre, det løpet er kjørt. Han er jo opptatt og etablerer et liv med noen andre. Finn noen som heller er ledig. Bruk heller hodet enn følelser, du vinner alltid på det. Følelsene kan ofte lure deg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er allerede for sent.. Det har vært for sent i 3 år. Du går heller glipp av sjansen på å finne og bli kjent med en annen bra mann.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

10års vennskap ut vinduet fordi du har et crush på kjæresten hennes? For du forstår at det vennskapet går ut vinduet når du blir avvist av typen hennes, sant?

Du høres ikke ut som en spesielt bra venninne.. Bryr deg ikke om at en venninne hadde blitt forlatt, potensielt gravid, og da fordi en annen venninne la seg etter samboeren hennes? Og det fordi du allerede har flere venninner.. Det er veldig lite empatisk.

Håper dette er en tulletråd.

Endret av Lyre
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dust.

Anonymkode: 17316...6a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hjelp meg! 

Før det er for sent? Det har vært for sent i tre år.

Du føler du mister all din sjans om de får barn, men du kan ikke miste noe du ikke har. Han prøver å få barn med en dame, da er han ikke interessert i deg.

Hvis du gjør dette med å fortelle om følelsene dine så risikerer du bare å miste begge to pluss resten av vennegjengen.

Det kan være vanskelig å måtte forholde deg til denne fyren, men du kan komme over ham. Hvis vennskapet med denne venninna ikke er viktig for deg så kanskje ha litt mindre kontakt for din egen skyld. 

Anonymkode: d275e...e4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal fortelle det. Da vil de distansere seg fra deg og du vil komme over han. 

Anonymkode: 33fef...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...