Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Strawberrynet iblant, men synes de mangler endel produkter.

Har du tips til andre steder som selger kosmetikk og som sender til Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

duft.no, Ebay, Lookfantastic har vel og endel, Amazon.com

Skrevet

Takk for tips, men.... :sjenert:

Duft.no var midlertidig stengt, står at ny butikk og nye priser kommer snart.

Ebay vil jeg ikke akkurat bruke for å kjøpe kosmetikk.

Lookfantastic har tilnærmet null sminke, og....

Amazon bruker Sephora (som ikke sender utenfor USA).

Er det noen andre som har tips? (Eventuelt en plan for hvordan man kan få Sephora til å sende til Norge? Dette er min absolutte favorittbutikk i USA).

Skrevet

Hvorfor vil du ikke bruke Ebay til å handle sminke? Skal vel godt gjøres å få det billigere noe sted.

Ang. butikker som ikke sender utenfor USA så finnes det et firma(husker desverre ikke hva det heter) som oppretter en adresse for deg i USA og sender varene videre til Norge. (Ikke så snuskete som det høres ut, er helt lovlig), men det koster endel mener jeg å huske.

Skrevet

Takk for tips om magnum.no, men det var jo fryktelig dyrt da! 160,- for pakker under 1 kg! Da blir det dyr mascara og blush.

Skrevet
Takk for tips om magnum.no, men det var jo fryktelig dyrt da! 160,- for pakker under 1 kg! Da blir det dyr mascara og blush.

Kikk på Ebay i stedet. Mesteparten av sminken er ny om det var det du var redd for.

Skrevet
Kikk på Ebay i stedet. Mesteparten av sminken er ny om det var det du var redd for.

Produktene jeg sjekket på ebay var alle brukt, og det ville jeg ikke drømt om å bruke engang. Kanskje det bare var tilfeldig? Er det mye nytt til salgs? Jeg kunne som sagt ikke finne noe blant det jeg skulle ha.

Har du kjøpt sminke der selv?

Skrevet
http://www.honestycosmetics.co.uk/

Er den eneste jeg har handlet på til nå. De sender til Norge. :)

Fin side, men desverre ikke akkurat det jeg ser etter. Er mer ute etter sider som har de "vanlige" kosmetikk-merkene: Chanel, Dior, Nars, MAC, Bobbi Brown, Stila etc. etc.

Men det ser ikke ut til at det finnes..........

Skrevet
Produktene jeg sjekket på ebay var alle brukt, og det ville jeg ikke drømt om å bruke engang. Kanskje det bare var tilfeldig? Er det mye nytt til salgs? Jeg kunne som sagt ikke finne noe blant det jeg skulle ha.

Har du kjøpt sminke der selv?

Det har jeg. Endel sminke fra Body Shop og også endel hudpleieprodukter og alt har vært nytt og forseglet når det kom.

Ville heller aldri ha drømt om å kjøpe brukt sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...