Gå til innhold

Vil date 1,5 mnd etter skilsmisse brudd..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har basically gått en og halv måned siden mannen ville skulle fra meg.  Vi hadde vært sammen i mange år og bodd sammen i 1 år før han gikk lei.
Han gjorde det på en ekstrem måte og ved å være frekk. Dette førte til at jeg fortere fikk avsmak fra han enn jeg ellers kanskje hadde gjort.

Først 1 måned var jeg for meg selv om fristelsen var veldig stor for å snakke med en ny mann. Jeg holdt meg da alle rådet meg at det beste er å være litt alene for deg selv.

Jeg kjente da og jeg kjenner forsatt følelsen av å ønske klem, nærhet og kos.

For 1 uke siden begynte jeg å snakke med litt gutter her og der

nå vil jeg møte menn, og jeg har en følelsle på at det MÅ ikke være seriøs. Det kan være vanlig dates hvor mannen bare viser meg kjærlighet, nærhet. At jeg går på hotell med en mann og han kysser meg, klemmer meg, og forteller meg at jeg er sexy. Spise god mat, gå nye steder. Og ha det gøy. 

jeg føler meg litt «løs». Er det vanlig å ønske å date selv om man ikke ønsker noe seriøst?

altså finner jeg noen seriøs Tar jeg dem gjerne. Men målet er ikke å finne noe seriøs, men heller ha det gøy og bli tilfredsstille 

Anonymkode: 84de0...0eb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår følelsen med å føle seg litt "løs", men det spørs på hvilken måte du utfører handlingene på. 

For eksempel: du vil ha det gøy og gjøre det uten commitment, da bør du si ifra til de du møter med en gang at dette er det du ser etter. For om du ikke hadde nevnt dette i det hele tatt, vil du måtte stå i å kanskje såre noen senere. Det er jo slik oppførsel vi jenter ofte reagerer på til gutter, da gutter ofte gjør dette. 

Så, aldeles ikke feil det du ønsker og ser etter. Bare si ifra til vedkommende slik at de vet hva de går til. Mange gutter som også er på utkikk etter det samme. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke løs nei. Brudd og spesielt skilsmisse er jo en lang prosess så ikke noe unaturlig i at du var ferdig med eksen lenge før og klar for å date nå :) kos deg :)

Anonymkode: 055fa...741

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar når du er klar :)

Du er separert, og så lenge du ikke har planer om å finne tilbake til han så gjør du akkurat hva du vil. Har ikke noe å si om det har gått kort eller lang tid siden bruddet, her er alle ulike.

Anonymkode: a93d7...84f

• Liker 1
Skrevet

Bare kos deg du. 🤞🤞

Skrevet

Ingen fasit på dette, bare å kose seg og leve livet🙂

AnonymBruker
Skrevet

Var selv på blind date samme kveld som det ble brudd etter mange års samliv, funket utmerket det også.

Kjør på og lev det eneste livet du har fått!

Anonymkode: b4bc9...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...