AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Del Skrevet 31. mars 2022 Trenger litt inspirasjon. De eneste interessene jeg har nå, er turgåing i nærmiljøet, lett trening hjemme og lese nettaviser/ være aktiv på KG (hvis det regnes som interesse🙈). Anonymkode: 201b5...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Del Skrevet 31. mars 2022 Jeg liker å bruke kveldene på å male og tegne. Var aldri kreativt begavet som barn, men har alltid hatt en dragning mot å male, så jeg bestemte meg bare for 5 år siden å prøve. Veldig gøy hobby, det er veldig moro å ha malerier og tegninger som jeg kan se tilbake på og se hvor mye fremgang jeg har osv. Ellers syns jeg det er moro med dataspill. Liker sandkassespill hvor man kan gjøre/lage/bygge hva man vil. Jeg har ikke gjort dette så mye, men å være med på en Dungeons and dragons gruppe var mer moro enn jeg hadde sett for meg. Hvis du ikke vet hva det er, så er det basically et brettspill uten brett, kun med terninger, hvor karakterer lever i en fiktiv verden. Veldig sosialt og gøy. Jeg er glad i å plante på den varme siden av året. Altså grønnsaker. Til nå har jeg hatt tomater, salat, gulrot, jordbær og masse forskjellige urter. Er jo en sesongbetinget hobby, men jeg syns det er veldig givende å se noe gro, for så å kunne bruke det i mat når det er klart for høsting. Jeg liker "småoppussing" om man kan kalle det dét. Male et rom eller en vegg. Ommøblere. Planlegge hvordan jeg vil ha huset mitt. Henge opp bilder og hyller. Finne ting brukt for å restaurere og bruke som interiør. Finnes masse god inspirasjon på nett. Anonymkode: 07917...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Del Skrevet 31. mars 2022 Jeg strikker. Mye! Ellers er jeg også veldig glad i å plante ting på våren som blomstrer når det blir sommer 🌺 Dette koste jeg meg mye med i fjor, gjødsle, vakne og slikt. Det var så givende når plantene blomstret. Jeg trener også en del, går på skole en kveld i uken. Prioriterer tid med venner - både med og uten alkohol, vi spiller spill, lager mat, går på karaoke osv. Anonymkode: e029c...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Del Skrevet 31. mars 2022 Jeg har hatt en periode med mye rydding og minimering her hjemme. Veldig deilig. En følge av dette har vært å selge på Finn og Tise, som også tar noe tid. I helga skal jeg på en fotballkamp. Liker å bake, så det hender jeg gjør det. Særlig om jeg inviterer venner eller familie på besøk. Elsker å gå i byen. Vandre, titte, observere folk. Ryddingen og minimeringen gjør at jeg er ganske lite interessert i å kjøpe nye ting, men det er hyggelig med bygater og parker uansett. Trenger ikke å shoppe. Liker aller best å være sosial og finne på ting med andre. Det har gått an nå etter at samfunnet åpnet, så jeg har vært i bursdager og endelig fått sett husene venner kjøpte seg under korona osv. Det er trivelig. Har et joggeprosjekt gående også, men jeg fikk korona, og jeg har blitt så sliten etter det. Men planen er å komme i gang igjen med jogging to ganger i uka. Anonymkode: 77d53...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Del Skrevet 31. mars 2022 Alle telle-trådene her på Kvinneguiden! Anonymkode: 5dfb1...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Del Skrevet 31. mars 2022 Løping Styrketrening Aktiv i politisk parti Baking Lesing Språkkurs Anonymkode: db73e...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #7 Del Skrevet 31. mars 2022 Lesing Spille Forza 4 Spille Sims Fargelegging Hagearbeid Pokemon Go Lego Hekling Puslespill Makrame Perling Origami Selvfølgelig ikke alt på en gang, det går i perioder. Anonymkode: 058f3...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. april 2022 #8 Del Skrevet 21. april 2022 Lerdueskyting Rifleskyting Turer i skog og mark Gå i fjellet Jakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. april 2022 #9 Del Skrevet 22. april 2022 (endret) KG og lese bøker når jeg skal sitte i ro. Samt filmer. Vi ser mye film sammen. Vindate hjemme, vindate ute, kaffedate ute, og om sommeren er vi mye ved sjøen sammen, eller går/løper turer. (Han løper. 😁) Utover det, og min hovedinteresse, pusser jeg bestandig opp noe. Inne, ute, båt, hytte, ferieleilighet, campervan... ja vi har mye, akkurat fordi jeg hele tiden trenger å ha prosjekter på gang. Jeg blir sprø om jeg ikke har et prosjekt. Da vil jeg flytte, og kikker på nye boliger på finn.no.🤣 Akkurat nå har vi mer enn nok, så skal selge noe av det som er blitt prosjektløst. Det er bra, for da kan jeg kjøpe noe annet, som jeg kan holde på med når resten vi har er ferdig. 😁 Jeg har ikke fritidsinteresse- mangel, men mann som kan bli litt oppgitt og lei til tider, så da er jeg flink til å finne på ting med ham. En stund. PS! Han er nesten blitt like crazy som meg angående oppussing. Iallefall i perioder. Svigermor bemerket nettopp at vi er blitt "tvillinger" med årene. Nå er det faktisk ikke alltid jeg som driver frem nye prosjekter. Han gjør det også. Smittet. 😊 Endret 22. april 2022 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. april 2022 #10 Del Skrevet 22. april 2022 Strikking, lesing, puslespill på nett, gitarspilling, fargelegging, skriving, turer, … og er for mye på KG til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #11 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 6.09): Trenger litt inspirasjon. De eneste interessene jeg har nå, er turgåing i nærmiljøet, lett trening hjemme og lese nettaviser/ være aktiv på KG (hvis det regnes som interesse🙈). Anonymkode: 201b5...74e Har adhd så mine dager går mye i planlegging. Starter kvelden med å planlegge neste dag på anteckningar. Liker å trene ( trener svært mye, 3 dager styrke, 3 dager spinning / uke) , leser mye psykologi (kjøper bøker fra studier), ser mye på youtube om psykologi. Liker også å lære om kroppen så har kjøpt andre bøker fra studier om kroppen. Ellers går mye av tiden til å være med venner, se på film og serier, lese. Hmm 🤔 tips på noe gøy. Kanskje lære deg noe nytt? Skaffe en hobby? Prøve nye ting? Laga mat? Lære deg noe instrument? Anonymkode: e9a1f...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #12 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg varierer en del mellom: Bunadsøm (syr ulikt tilbehør til bunad og selger) Strikker Baker Trening Lese bøker Anonymkode: ad7b3...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #13 Del Skrevet 22. april 2022 Opprette nye artikler på Wikipedia. legge til flere bilder eller kategorier, eller utvide artikler som allerede har blitt opprettet... litt av ett "evighetsprosjekt" det der. Blir liksom aldri helt "ferdig" heller. Anonymkode: 5dfb1...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollaa1 Skrevet 25. april 2022 #14 Del Skrevet 25. april 2022 Jeg har nylig kjøpt symaskin og har planer om å sy en sommerkjole. Jeg har tenkt å bruke fritiden på å sy diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #15 Del Skrevet 25. april 2022 Leser, ser filmer, spiller spill (både dataspill og brettspill), dyrker buskas og maler. Nå som jeg har flyttet fra leilighet til hus har jeg begynt å snekre litt, og bygget nettopp terrasse. Tenker jeg skal prøve å lage noen møbler. Går litt på tur av og til, med og uten telt, men ikke ofte nok til at jeg egentlig kan kalle det en hobby. Anonymkode: 9eef5...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #16 Del Skrevet 25. april 2022 Planter! Har en liten hage med tre pallekarmer med gulrøtter, beter, bønner, erter, gresskar, hvitløk, purre og grønnkål. Blomster, tomat, chili, paprika og agurk i potter. Balkongkasser med urter/salater. Mye jobb. Har katt som trenger oppfølging, spiller spill, pusser opp, utforsker nye oppskrifter og inviterer på middager, er med venner, jogger og går tur, camper om sommeren. Innser at jeg er litt 👵🏻 Anonymkode: ad1b0...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #17 Del Skrevet 26. april 2022 Hverdagsaktiviteter: jogge, crossfit, svømmer organisert, går tur, strikker, matlaging og baking, leser bøker Helger: motorsykkelturer, lengre fjellturer, skiturer, slalom Anonymkode: 7f4e4...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 26. april 2022 #18 Del Skrevet 26. april 2022 Synger i kor ❤️ går masse tur, leser litt, trener med kettlebell og treffer venner når det passer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #19 Del Skrevet 26. april 2022 Dyrking av planter, grønsaker og blomster, strikking, frivillig arbeid, matlaging, baking, rydding og organisering. Enda trenger jeg flere hobbyer på vinteren, da er det ganske stille. Anonymkode: 07185...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #20 Del Skrevet 26. april 2022 -Strikke -Ballett -Gå tur -Fotografere -Se serier Anonymkode: 64808...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå