AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Går det litt tid før tallet vises høyere? Lurer på om det er løgn fra hans side. Han jeg har truffet noen ganger åpner mine, men ser på to timer at han har sendt 14 snapper for eks. Vises det med ei gang? I 10 tiden hadde han så mye og nå til morgenen var det omtrent 20 flere. Bør jeg mistenke at han sender andre damer på kveldene? Anonymkode: c0a75...1e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Tror det oppdateres fortløpende, men jeg har ikke sjekket... Anonymkode: 4a926...f3b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det oppdateres fortløpende, men jeg har ikke sjekket... Anonymkode: 4a926...f3b Merkelig det skal bli 14 flere bare på en kveld. Virker som det henger igjen på min. For hvis han sender meg, så ser jeg ingen umiddelarforandring. Anonymkode: c0a75...1e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 Jeg tror det oppdateres noen få ganger i døgnet. Men nei, det synes jeg så absolutt ikke at det er noe grunn å mistenke. Man har jo normaltvis familie, venner og bekjente? Noen er mer aktive enn andre. Jeg har noen på lista som sender utrolig mye og randome snaps, og da øker det raskt! At det øker med 14 på en kveld er ikke mye! Anonymkode: 3326e...b60 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 Hvorfor tenker du automatisk at han sender til andre damer? Jeg sender like mye, om ikke mer, snap til familie og venner som til gutter/jenter jeg har et godt øye til. Anonymkode: 5d6f2...8ce 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 I alle dager? Er dette noe normale mennesker i det hele tatt tenker på? Du høres jo helt psyko ut. Anonymkode: 25901...f6a 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #7 Skrevet 31. mars 2022 Dette er kontrollerende oppførsel. Slapp av! Anonymkode: c711e...b47 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #8 Skrevet 31. mars 2022 Jeezes. Gigantisk rødt flagg på deg. Anonymkode: 6ab2d...e19 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #9 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeezes. Gigantisk rødt flagg på deg. Anonymkode: 6ab2d...e19 Jeg ante ingenting om det før han viste meg. Så han har kanskje vært litt opptatt av det han også. Anonymkode: c0a75...1e4
anonymbruker2312 Skrevet 31. mars 2022 #10 Skrevet 31. mars 2022 Det kan være mange forskjellige helt akseptable grunner til det. Jeg for eksempel bruker snap ganske sjeldent og det vet mine venner også. Til og med mine venner sender meg ikke sporadisk mange snaps. Kanskje i ny og ne. Det er fordi de vet at jeg ikke er en "stor" snapper. Men så har jeg venner som bruker snap omtrent hele tiden. De får seriøst 10-20 snaps av forskjellige personer. Dette kan være helt upersonlige ting, som bare å ta bilde av seg selv. Ingenting seriøst. Så. Det kan være mange grunner til det, det betyr ikke at han sitter å snapper med forskjellige damer. Men - anbefaler deg å ikke henge deg opp i så mye på det, jeg var slik selv før. Det tar helt ekstremt mye energi og tid, man blir helt sliten av det. Jeg er en person som har svært lite tillit til menn, og av den grunn fulgte jeg med på snapscoren til en jeg holdte på med før. Snapscoren oppdaterer seg ganske nøyaktig etter at man mottar og sender snaps. Det kan ta ca. 5 minutter. Så den oppdaterer seg nesten med en gang. Det kan du for eksempel se på din egen score.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #11 Skrevet 31. mars 2022 Hvorfor tror du kan sender til andre damer? Jeg sender nesten bare til venner. Ikke vær så kontrollerende, det er et gigantisk rødt flagg Anonymkode: c1b87...da3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #12 Skrevet 31. mars 2022 anonymbruker2312 skrev (2 minutter siden): Det kan være mange forskjellige helt akseptable grunner til det. Jeg for eksempel bruker snap ganske sjeldent og det vet mine venner også. Til og med mine venner sender meg ikke sporadisk mange snaps. Kanskje i ny og ne. Det er fordi de vet at jeg ikke er en "stor" snapper. Men så har jeg venner som bruker snap omtrent hele tiden. De får seriøst 10-20 snaps av forskjellige personer. Dette kan være helt upersonlige ting, som bare å ta bilde av seg selv. Ingenting seriøst. Så. Det kan være mange grunner til det, det betyr ikke at han sitter å snapper med forskjellige damer. Men - anbefaler deg å ikke henge deg opp i så mye på det, jeg var slik selv før. Det tar helt ekstremt mye energi og tid, man blir helt sliten av det. Jeg er en person som har svært lite tillit til menn, og av den grunn fulgte jeg med på snapscoren til en jeg holdte på med før. Snapscoren oppdaterer seg ganske nøyaktig etter at man mottar og sender snaps. Det kan ta ca. 5 minutter. Så den oppdaterer seg nesten med en gang. Det kan du for eksempel se på din egen score. Det handler om tillit fra min side også. Jeg er nok alene om å henge seg litt opp i snapscorene, men det er faktisk bare han jeg gjør det med. Fordi jeg ser han har trekt seg litt tilbake, lang historie. Uansett, vi får se hvordan det ender. Men okei, da oppdaterer den seg jevnlig. Det kan lenge stå 995 på de siste tallene på meg, plutselig er det 1106 for og ta et eks. Kanskje bare min mobil. Takk for svar!:) Anonymkode: c0a75...1e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #13 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor tror du kan sender til andre damer? Jeg sender nesten bare til venner. Ikke vær så kontrollerende, det er et gigantisk rødt flagg Anonymkode: c1b87...da3 Fordi han startet bekjentskapen med meg ved å sende meg et hav av snap. Han sendte filmer av seg selv vel og merke, spes på kveldene. Ville ha fibe, lettkledde bilder av meg som han fortsatt har lagret. Nå sender han meg nesten ingen. Så jeg vet ikke om han fortsetter slik med andre, isåfall er det nok mest kjipt for de. Anonymkode: c0a75...1e4
anonymbruker2312 Skrevet 31. mars 2022 #14 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi han startet bekjentskapen med meg ved å sende meg et hav av snap. Han sendte filmer av seg selv vel og merke, spes på kveldene. Ville ha fibe, lettkledde bilder av meg som han fortsatt har lagret. Nå sender han meg nesten ingen. Så jeg vet ikke om han fortsetter slik med andre, isåfall er det nok mest kjipt for de. Anonymkode: c0a75...1e4 Åj.... dette er jo helt latterlig. Kutt kontakten med han tvert, for en ekkel fyr. Han vil jo bare ha deg som noe seksuelt, at du tilfredsstiller han. Hvis han er slik med deg, så skal jeg love deg at han har mange andre som han gjør det samme til også. Forklarer mye med at han plutselig nå skal bli "kald" også, nå er det andre jenter som tilfredsstiller han slik han vil. Aldri send lettkledde bilder av deg til slike ekle gutter, du vet aldri hva de gjør med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå