AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Dette skoleåret gikk det rundt noen ekstreme rykter om meg og en annen person. EKSTREME rykter som var så langt i fra sannheten som man kan få det. Hele skolen fikk vite om dette. Det var noen få personer som var verst, og en som var verst av de alle. Han var starteren til ryktespredningen og sa stygge usanne ting direkte til oss. Han sammen med spesielt klassen hans har gjort en del av skoleåret til et helvette for oss. Det har vært såpass ille at jeg har holdt meg hjemme fra skolen en god stund, og var i ferd med å slutte. Nå skal han bytte klasse til min klasse fordi han synes det var dårlig miljø i sin egen. Hvor «voksen» er man egentlig nødt til å være i visse situasjoner? Jeg har absolutt null respekt for han, etter alle tårer han har påført meg. Er det innenfor å ikke ønske han velkommen? Anonymkode: 8687b...682 1
girlie93993 Skrevet 31. mars 2022 #3 Skrevet 31. mars 2022 Nå vet jeg ikke om du går på vgs eller hva du gjør, men dette burde du absolutt ta opp med lærer eller de "høyere" ansatte som lar han bytte klasse. Jeg husker jeg hadde en venninne på vgs som var ekstremt ukomfortabel med en annen jente tilstede der, de hadde dårlig historikk da denne jenta var ekstremt slem mot henne og kunne finne på all slags form for rykter om hun ikke fikk det som hun ville. Venninna mi tok dette opp med lærer og foreldrene hennes kontaktet både rektor, lærere og hadde møter osv, så denne jenta ble jo nekta adgang til denne klassen, og ble flyttet til en annen siden hun hadde lyst til å bytte. Vet ikke om du ønsker å ta saken i egne hender, eller om foreldre evt må gjøre det pga din alder (vet ikke hvor gammel du er) men om dette skal ødelegge for deg eller fler og deres trivsel på skolen og om dette stopper dere fra å møte opp så blir det jo helt klart et problem, dette burde du helt klart ta opp med skolen. Han får bytte til en annen klasse. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette skoleåret gikk det rundt noen ekstreme rykter om meg og en annen person. EKSTREME rykter som var så langt i fra sannheten som man kan få det. Hele skolen fikk vite om dette. Det var noen få personer som var verst, og en som var verst av de alle. Han var starteren til ryktespredningen og sa stygge usanne ting direkte til oss. Han sammen med spesielt klassen hans har gjort en del av skoleåret til et helvette for oss. Det har vært såpass ille at jeg har holdt meg hjemme fra skolen en god stund, og var i ferd med å slutte. Nå skal han bytte klasse til min klasse fordi han synes det var dårlig miljø i sin egen. Hvor «voksen» er man egentlig nødt til å være i visse situasjoner? Jeg har absolutt null respekt for han, etter alle tårer han har påført meg. Er det innenfor å ikke ønske han velkommen? Anonymkode: 8687b...682 Hva gjorde han? Hva gjør han? Anonymkode: 855c2...949
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 Vet ikke hva han har sagt, men min erfaring er at det beste er å gå rett på folk som sprer rykter. En mann på jobben min da jeg var ung skrøt på seg at han hadde hatt sex med meg. Jeg strente rett bort til ham og sa tydelig "Jeg hører du har hatt sex med meg. Det er jo veldig merkelig når det er helt ukjent informasjon for min del." Samme da en påsto at jeg hadde hatt sex med annen gutt. Da gikk jeg bort til gutten jeg liksom skulle hatt sex med og sa "Xxx påstår at du og jeg har hatt sex. Er det du eller han som sprer slike løgner?" I begge tilfeller var det ryktespreder som ble gjort til latter, og rykter døde ut med et knips. Ikke finn deg i slikt! Gå rett på dem som sprer slikt tull. Om du viser dem hvor tåpelig slikt er, og at du ikke finner deg i det, så faller slikt tull bort, og den som løy på seg er den som blir stående med skammen. Fortjent! Anonymkode: 9cfa5...6ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 Ta han foran hele klassen: "Jeg hører du sprer rykter om meg. Hva mener du med det?" Det beste er om du kan ta han på det spesifikke han har sagt og gjør det med rett rykk og klar stemme. Det er hans problem og ikke ditt. Han er bare liten og feig, Anonymkode: 5e9db...8ba 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #7 Skrevet 31. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ta han foran hele klassen: "Jeg hører du sprer rykter om meg. Hva mener du med det?" Det beste er om du kan ta han på det spesifikke han har sagt og gjør det med rett rykk og klar stemme. Det er hans problem og ikke ditt. Han er bare liten og feig, Anonymkode: 5e9db...8ba *rett rygg. Du må vise at du ikke lar deg herse med. Anonymkode: 5e9db...8ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå