Gå til innhold

Koronasymptomer, men negative tester.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på sykehjem og har et barnehagebarn. Jeg har vondt i svelget, tidligere i dag var det vondt bare jeg gapet. Barnet har hoste. Tok to hurtigtester på meg selv og de var begge negative. Barnets test slo også ut negativt. Ingen andre symptomer. Vi hadde korona for rundt tre måneder siden og jeg er selvsagt vaksinert. Synes det er flaut å spørre om, derfor poster jeg det her under familie og barn, så jeg kan beholde anonymiteten 😉

Anonymkode: b336c...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes andre grunner til at man har hoste og vondt i halsen.. Symptomer på korona er jo akkurat de samme symptomene man får ved en vanlig forkjølelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes flere sykdommer enn korona. Dere kan være forkjølet feks. 

Anonymkode: 94e48...643

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg jobber på sykehjem og har et barnehagebarn. Jeg har vondt i svelget, tidligere i dag var det vondt bare jeg gapet. Barnet har hoste. Tok to hurtigtester på meg selv og de var begge negative. Barnets test slo også ut negativt. Ingen andre symptomer. Vi hadde korona for rundt tre måneder siden og jeg er selvsagt vaksinert. Synes det er flaut å spørre om, derfor poster jeg det her under familie og barn, så jeg kan beholde anonymiteten 😉

Anonymkode: b336c...98a

Hos oss begynte det med at halsen var rar, så sår og vond og så ble vi skikkelig syke. Testene slo ikke ut før dag 2 eller 3 med symptomer.Men smitter jo før det slår ut. Testene er mye dårligere til Omikron!

Anonymkode: 134d4...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...