Gå til innhold

ColorLine Oslo-Kiel tur noen spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig aldri tatt den turen før. Har imidlertid spørsmål rundt frokost. Vi vurderer om vi skal spise frokost på land (kiel) istedenfor på båten. Er det noen restauranter med god frokost anbefaling, i nærheten av kaia, som er åpen på søndager.

Tar ikke med bilen. Turen vår går fra lørdag - mandag. Dvs vi er i Kiel på søndag. Så vi skal ikke bedrive særlig shopping, men kjenner dere alikevel til om det finnes søndagsåpne butikker?

Anonymkode: be852...60a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok spist på båten da det er strenge koronaregler i Tyskland på restauranter, cafeer o.l. 

Anonymkode: 23c98...159

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har egentlig aldri tatt den turen før. Har imidlertid spørsmål rundt frokost. Vi vurderer om vi skal spise frokost på land (kiel) istedenfor på båten. Er det noen restauranter med god frokost anbefaling, i nærheten av kaia, som er åpen på søndager.

Tar ikke med bilen. Turen vår går fra lørdag - mandag. Dvs vi er i Kiel på søndag. Så vi skal ikke bedrive særlig shopping, men kjenner dere alikevel til om det finnes søndagsåpne butikker?

Var der på en søndag for noen år siden, alt var stengt. 

Anonymkode: 1d574...fdc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://www.sophienhof.de/center/oeffnungszeiten/

MeridianSpa og Corona Freepass Testzentrum på dette senteret er åpne på søndager. Det var alt jeg fant, ellers ser det stengt ut.

Anonymkode: 3ae81...d78

Eh....

Corona testing trenger vi kanskje ikke. Er fullvaksinerte hele gjengen (13 stk) og noen av oss med dokumentert (pcr test og ikke hurtigtest) gjennomgått corona, så bør ting være på stell 

Spa tenkte vi på båten el. noe. Ikke lett å få til spa for 13 personer, på 2 timer. Siden vi tenkte på frokost også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...