AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Bare så det er sagt. Jeg mener selvfølgeligikke at kvinner skal ta til takke med konebankere, dickpicmenn og andre ufyselige menn. Men mange kvinner ser på helt vanlige menn som uinteressante fordi de ikke har høy sosial status eller utseendet. De verste overgriperne er ofte menn som har draget. De slipper unna med suspekte ting fordi damene liker de. Og når de da opplever motstand så ser de på det som Shit happens. En viss norsk politiker er et godt eksempel. Me too har gjort mye bra når det gjelder å jekke ned disse mennene. Men kvinner må i større grad velge ordinære menn uten store talenter eller kjekkhet. Som mann er det helt besynderlig å tenke på mine forventinger til en kvinne sammenlignet med hva kvinner forventer av meg som mann. Jeg forventer først og fremst at jeg har kjemi med kvinnen og at hun liker meg. Særlig mer trenger jeg ikke. Men kvinner forventer alt mulig rart. Og alt kan være et rødt flagg. Anonymkode: e366d...f6b 2 6
Populært innlegg Trolltunge Skrevet 30. mars 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 30. mars 2022 På'an igjen med dette. 🙄 De fleste kvinner ER med helt vanlige menn. Bare se deg rundt litt. 97 2 14
Gjest Ghostface Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Vanlig jeg også. Hvor mange tråder er det om dette, egentlig?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Hvem er du å fortelle hva en kvinne skal godta og ikke godta? Er dette Gilead eller?? Tenker du skal feie for din egen dør først. Anonymkode: fb984...82c 31
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Så kvinne skal ikke få lov til velge men de bli tiltrukket av? Du vil heller ha tvangsforhold? Anonymkode: 8f3e9...243 18
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Vanlige menn, ja. Menn som sutrer på KG, nei. Anonymkode: 19dd1...a91 38 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Jekk opp kvinnesynet ditt litt så ser du nok selv at kvinner liker vanlige menn. Potensielt en ordentlig giftig tankegang det der. Anonymkode: 0192e...35e 25 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 Regner med du er mann som har mesteparten av inntrykket ditt om kvinner fra nettforaer med menn som hater på og klager på kvinner. I realiteten stemmer ikke det du skriver. Kvinner vil ha en snill mann med orden på livet og som ikke er en egoistisk slask i senga, som deler på å ta oppvasken og ikke vil ha kjæreste for å ha husslave. Hvis du syns det er for høye krav er det deg det er noe galt med ikke kvinners krav Anonymkode: c4096...9d6 33 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 Jeg tror jeg er en ganske vanlig mann. Men jeg er på ingen måte bra nok. Anonymkode: 87d70...690
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Jeg tenker man må ha svært lav selvtillit og -følelse dersom man tror at helt vanlige kvinner ikke stort sett er i forhold med helt vanlige menn. Anonymkode: 83220...20a 19 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror jeg er en ganske vanlig mann. Men jeg er på ingen måte bra nok. Anonymkode: 87d70...690 Æsj, jeg sa det i en incel-ishete tråd. Beklager. Det var ikke slik ment, det kom helt feil ut. Det jeg mener er at jeg på ingen måte er bra nok for kvinnen i mitt liv. Hun fortjener mye mer enn hva jeg kan gi. Anonymkode: 87d70...690 1 4
Lovis Fenja Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Æsj, jeg sa det i en incel-ishete tråd. Beklager. Det var ikke slik ment, det kom helt feil ut. Det jeg mener er at jeg på ingen måte er bra nok for kvinnen i mitt liv. Hun fortjener mye mer enn hva jeg kan gi. Anonymkode: 87d70...690 Tull og tøys! Med mindre du behandler henne dårlig og er en drittsekk. Det skal ikke tippe over andre veien heller😄 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 Damer er altfor kravstore i disse tider. Er du ikke chad får du heller ikke fitte. Dere har bestemt at snille menn må være single i årevis (hvis vi i det hele tatt får napp)… De fleste menn må nok snart reise til Thailand for å finne kjærlighet. Der har damene litt mer fornuftige krav Anonymkode: 24feb...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Bare så det er sagt. Jeg mener selvfølgeligikke at kvinner skal ta til takke med konebankere, dickpicmenn og andre ufyselige menn. Men mange kvinner ser på helt vanlige menn som uinteressante fordi de ikke har høy sosial status eller utseendet. De verste overgriperne er ofte menn som har draget. De slipper unna med suspekte ting fordi damene liker de. Og når de da opplever motstand så ser de på det som Shit happens. En viss norsk politiker er et godt eksempel. Me too har gjort mye bra når det gjelder å jekke ned disse mennene. Men kvinner må i større grad velge ordinære menn uten store talenter eller kjekkhet. Som mann er det helt besynderlig å tenke på mine forventinger til en kvinne sammenlignet med hva kvinner forventer av meg som mann. Jeg forventer først og fremst at jeg har kjemi med kvinnen og at hun liker meg. Særlig mer trenger jeg ikke. Men kvinner forventer alt mulig rart. Og alt kan være et rødt flagg. Anonymkode: e366d...f6b Så du mener at du har få krav til kvinner, bare kjemi, at hun liker deg og at du skal kontrollere hva slags ønsker hun skal ha til en mann og et samliv. Ok. Små krav ja!! Anonymkode: ea064...399 9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 Jeg kommer aldri til å bli sammen med noe annet enn vanlige menn, men liker bare 2 menn på den måten nå. 2 helt vanlige menn. Får jo ikke den type kjemi med alle og enhver. Den er vanskelig å finne. Anonymkode: cac1c...e5f 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 7 minutter siden, Lovis Fenja said: Tull og tøys! Med mindre du behandler henne dårlig og er en drittsekk. Det skal ikke tippe over andre veien heller😄 Haha, neida, du er nok ikke på noe, men det er bare greia med selvfølelse og forherligelse. Tror ikke det egentlig trenger å dreie seg om kjønn, det er vel heller den "hvorfor i alle dager er XX sammen med MEG?!" 😄 Anonymkode: 87d70...690 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 Jeg mener at det er på tide at menn stepper opp gamet sitt. JA, det er godt mulige at dere er bra nok, men hvordan pokker skal vi vite det hvis dere aldri gidder å ta initiativ? Norsk menn har blitt for feige, sorry at jeg sier det. Men dere må gjøre en bedre innsats på å faktisk komme i kontakt med folk. Ikke bare på tinder, men overalt. Anonymkode: 20923...1de 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Haha, neida, du er nok ikke på noe, men det er bare greia med selvfølelse og forherligelse. Tror ikke det egentlig trenger å dreie seg om kjønn, det er vel heller den "hvorfor i alle dager er XX sammen med MEG?!" 😄 Anonymkode: 87d70...690 du er nok INNE på noe.. (rettelse) Anonymkode: 87d70...690
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg mener at det er på tide at menn stepper opp gamet sitt. JA, det er godt mulige at dere er bra nok, men hvordan pokker skal vi vite det hvis dere aldri gidder å ta initiativ? Norsk menn har blitt for feige, sorry at jeg sier det. Men dere må gjøre en bedre innsats på å faktisk komme i kontakt med folk. Ikke bare på tinder, men overalt. Anonymkode: 20923...1de Pfft, norske MENN har det helt fint. Norske gutter i kjelleren foran PC-en er en annen sak.. Anonymkode: 87d70...690 8
Andy1999 Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 Har opplevd mye av det samme frem til jeg møtte drømme dama mi, og hun liker meg tilbake. Tror dette er ett syn mange jenter kvinner har i ung alder før de skjønner att kjærlighet er litt mer en knælling 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå