My Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Er Team Aylar (eller hva det heter...) egentlig mannfolk? Ala Garlic Girls? Er der bare meg eller?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Siden denne tråden var lite saklig og seriøs kan jeg slenge ut et nytt spørsmål ang. Aylarjentene siden jeg hadde tenkt å lage ny tråd: Har lest en liten artikkel om Glamourjenter og at man kan booke dem til litt forskjellelige ting bl.a "FIRMAFESTER". Og det gjorde meg litt opprørt.... Hva gjør de på firmafester? Stripping? Lapdancing? Viser fram puppene sine? Tenker på mannen min som jobber i et firma som ofte har firmafester og det er bare mannfolk på hans jobb. Tenk om noen leide inn Aylar- eller HeleneRask-gjengen??
Gjest Very Victoria Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 (endret) Tenker på mannen min som jobber i et firma som ofte har firmafester og det er bare mannfolk på hans jobb. Tenk om noen leide inn Aylar- eller HeleneRask-gjengen?? ← Er det veldig farlig? Ja, man kan leie Team Aylar til feks. firmafester. De har undertøys-show, danser, er bartendere etc. Endret 1. november 2005 av Very Victoria
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Er det veldig farlig? Ja, man kan leie Team Aylar til feks. firmafester. De har undertøys-show, danser, er bartendere etc. ← Oi kan man lære dem triks også altså?
My Skrevet 1. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2005 Det var jo ment som en spøk, da. :icon_razz:
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 Med all sminken så ser jo enkelte av disse jentene ut som dragqueens da, så jeg kan jo skjønna at enkelte ser likheten mellom dem og utkledte menn. Uten sminke er de sikkert ganske vanlige jenter med sære interesser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå