Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Team Aylar (eller hva det heter...) egentlig mannfolk? Ala Garlic Girls? Er der bare meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden denne tråden var lite saklig og seriøs kan jeg slenge ut et nytt spørsmål ang. Aylarjentene siden jeg hadde tenkt å lage ny tråd:

Har lest en liten artikkel om Glamourjenter og at man kan booke dem til litt forskjellelige ting bl.a "FIRMAFESTER". Og det gjorde meg litt opprørt.... Hva gjør de på firmafester? Stripping? Lapdancing? Viser fram puppene sine? Tenker på mannen min som jobber i et firma som ofte har firmafester og det er bare mannfolk på hans jobb. Tenk om noen leide inn Aylar- eller HeleneRask-gjengen??

Gjest Very Victoria
Skrevet (endret)
Tenker på mannen min som jobber i et firma som ofte har firmafester og det er bare mannfolk på hans jobb. Tenk om noen leide inn Aylar- eller HeleneRask-gjengen??

Er det veldig farlig?

Ja, man kan leie Team Aylar til feks. firmafester. De har undertøys-show, danser, er bartendere etc.

Endret av Very Victoria
Skrevet
Er det veldig farlig?

Ja, man kan leie Team Aylar til feks. firmafester. De har undertøys-show, danser, er bartendere etc.

Oi kan man lære dem triks også altså? :P

Skrevet

Det var jo ment som en spøk, da. :icon_razz:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Med all sminken så ser jo enkelte av disse jentene ut som dragqueens da, så jeg kan jo skjønna at enkelte ser likheten mellom dem og utkledte menn. Uten sminke er de sikkert ganske vanlige jenter med sære interesser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...