Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd å være utmattet gjennom hele graviditeten? Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Fra uke 12-26- helt sinnsykt trøtt og sliten. Fungerer ikke. Er sykemeldt pga noe annet, men det er utmattelsen som er verst. Legger meg klokken 08.00 (sammen med barnet mitt) sover til 07.30. Får barnet på skolen, og legger meg igjen klokken 08.00. Sover da fra ca 08.30 til 13.00. 

16 timers søvn er null problem. I tillegg er jeg dautrøtt i våkentiden. Føler meg syk. 

Jeg har jernmangel, men går på tabletter for dette nå. Er utredet for en del andre ting og, men legen finner ikke noe galt. 

Jeg klarer ikke gå turer, selv om jeg så gjerne vil. Energien min må spares til barnet mitt kommer hjem fra skolen, lage litt middag og gjøre litt husarbeid.

Jeg har gått fra å jobbe 100% være aktiv på fritiden, studere ved siden av jobb.. Ja, klare alt jeg har villet - til å bli en 100 år gammel dame. 

HVA ER DETTE FOR NOE? HVORFOR ER JEG SÅ SLITEN? 

Ikke kom med råd om å gå turer og spise sundt. Jeg vil gjerne høre fra noen som har hatt en lignende graviditet, og som vet hva i huleste som gjør at en blir så utmattet..

Finnes det håp om å bli bedre i graviditeten? Nå er jeg i uke 26. 

Anonymkode: d1e45...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde det ikke like ille, men veldig utmattet hele graviditeten. Hadde en dag med overskudd, natta etter ble ungen født. 

Var raskt tilbake med overskudd etter fødsel også. 

Endret av Helt uperfekt
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...