Gå til innhold

Jakten på kjærligheten til en opptatt mann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde jo opplyst om at han var på tur ut av et ekteskap, men å kalle det hele en "skandale" som Se&Hør har gjort synes jeg er å ta litt vel hardt i.

Skrevet

Jeg regner separerte som frie på markedet igjen.

Skrevet

han burde nok sagt ifra om at han kun var separert å ikke skilt, men kan jo ikke kalle han opptatt..så det hele blir jo veldig hausa opp syns jeg...

Gjest lilletroll
Skrevet

Selvfølgelig blir det hauset opp!! Får lesere av sånt... :roll: Når det er sagt : Han BURDE sagt at han var separert (kan jo hende han sa det til henne også for alt VI vet...) men han er jo ikke opptatt når han er separert.....

Skrevet
Jeg regner separerte som frie på markedet igjen.

Jeg også...

Skrevet

De er kjedelige folk i det programmet...

Programlederen, og alle deltakerne er bonde-blide, over-smilende og overblide hele tiden...det må vel ikke være hallelujah hele tiden.

De virker rare synes jeg, skal dra folk ut i bygdene for å bosette seg i grisgrendt strøk, for å få smelt en unge i ovnen på damene eller bonden skal ha seg ei gardskjerring som kan jobbe og ta i et tak og arbeide på gården. Stakkars damer, de må ha usexy klær og spa møkk ute i regnet, f.eks. og disse bøndene er hardføre, praktiske , forventer middagen på bordet og man kan aldri drikke vin på hverdagen eller pynte seg og gå i høye heler7korte skjørt.

Nei, dette livet virker forferdelig.

Skrevet

Og han sier selv det ikke er grunnen til at han trakk seg, og det skriver Se & Hør, samtidig som de sier at de vet at grunnen er en annen. Dere må ikke lese og tro på sånn skitt!

Skrevet

Han burde ha opplyst det, men han er jo ikke opptatt lenger. Men det er jo godt mulig som han sier at det er annen grunn til at han trakk seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...