Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fler en meg som synes mange gravide er hysteriske på grensen til det komiske? 
Er med i en termingruppe (damene er i tredje trimester) og hun ene hadde NESTEN ramlet, snublet men tok seg for mot en vegg. Så spør hun gruppen om hun bør ringe føden. 😂 Alle bare "bedre å ringe en gang for mye". Men HERREGUD. Babyen tar jo ikke skade av at mor nesten faller. Og damene der inne er helt krise redde for en smule myk ost i maten. 
Men å putte ungen i en en seng på eget rom fra dag èn og utsette dem for risiko for krybbedød. DET er liksom greit der inne 😒

Anonymkode: 92901...b6f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Krybbedød kan skje hvor og når som helst.

Hva med å heller feie for sin egen dør? Forferdelig usmakelig å komme på kvinneguiden for å baksnakke termingruppen din. 

Anonymkode: de679...90f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lest, tenk mitt, og så gått videre med livet. Hvertfall ikke tatt meg bryet til å skrive om det på forum. 

Anonymkode: 60e83...cba

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Syntes det er utrolig mye rart gravide i termingruppa friker ut over og alle går råd om å ringe føden. Storesøsken som satt på fanget og moste magen litt, spiste én bit salami, sklei på isen og landet på knærne. Man er redd for å ha sex, sovnet på ryggen og drakk to kopper kaffe. Må nesten bare flire litt

Anonymkode: 2aeb9...3b4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Fler en meg som synes mange gravide er hysteriske på grensen til det komiske? 
Er med i en termingruppe (damene er i tredje trimester) og hun ene hadde NESTEN ramlet, snublet men tok seg for mot en vegg. Så spør hun gruppen om hun bør ringe føden. 😂 Alle bare "bedre å ringe en gang for mye". Men HERREGUD. Babyen tar jo ikke skade av at mor nesten faller. Og damene der inne er helt krise redde for en smule myk ost i maten. 
Men å putte ungen i en en seng på eget rom fra dag èn og utsette dem for risiko for krybbedød. DET er liksom greit der inne 😒

Anonymkode: 92901...b6f

Du har misforstått. Å ligge på eget rom ØKER ikke risikoen for krybbedød, men å ligge på samme rom som foreldrene SENKER den. Forstår du forskjellen?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så enig med deg, TS. Herlig eksempel du kom med. 
Jeg blir spør av de som er hysteriske for mat og drikke. Noe kan ikke spise rødvinsaus kokt på rødvin. Jeg gjentar, kokt.

Anonymkode: de680...919

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Og når de har født er de redd for nupper i ansiktet (hormon utslett!!), tester babyer med litt surklete hals for Korona og drar til legevakt fordi baby sikler og skummer litt (sult, hallo). 

Og så blir barnet 2,5 år og så snur de bilstolen forover fordi "barnet har lite benplass". 

Anonymkode: c6740...7e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg. Syntes det er utrolig mye rart gravide i termingruppa friker ut over og alle går råd om å ringe føden. Storesøsken som satt på fanget og moste magen litt, spiste én bit salami, sklei på isen og landet på knærne. Man er redd for å ha sex, sovnet på ryggen og drakk to kopper kaffe. Må nesten bare flire litt

Anonymkode: 2aeb9...3b4

Jeg tror vi er i samme.. 

var ei som hadde sklidd på isen, falt og alt var bra. Hun hadde dog litt vondt i rompa. Hadde ringt på sykehuset og fått beskjed om at de mente dette skulle gå bra. pga godt med liv etc. 
resten av gruppa gikk bananas! Mente hun skulle lyve om at hun ikke kjente liv, ringte til andre fødeavdelinger lokalt for å sjekke praksis og snakket med allverdens leger og sykepleiere. Det hele endte tilslutt med at de skulle kontakte vg, de var mm fra å navngi sykepleieren som trådstarter hadde snakket med. de øste hverandre såpass opp til slutt at historien ikke hadde rot i verken virkelighet eller originalt innlegg. 

kort fortalt meldte jeg meg ut etter det… 

Anonymkode: 55f7d...cf8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror vi er i samme.. 

var ei som hadde sklidd på isen, falt og alt var bra. Hun hadde dog litt vondt i rompa. Hadde ringt på sykehuset og fått beskjed om at de mente dette skulle gå bra. pga godt med liv etc. 
resten av gruppa gikk bananas! Mente hun skulle lyve om at hun ikke kjente liv, ringte til andre fødeavdelinger lokalt for å sjekke praksis og snakket med allverdens leger og sykepleiere. Det hele endte tilslutt med at de skulle kontakte vg, de var mm fra å navngi sykepleieren som trådstarter hadde snakket med. de øste hverandre såpass opp til slutt at historien ikke hadde rot i verken virkelighet eller originalt innlegg. 

Å herregud!... 

Anonymkode: 5cd20...266

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror vi er i samme.. 

Er dette seriøst? 

Hvordan klarer mennene å forholde seg til disse kvinnene? 

Anonymkode: 52f32...5ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette seriøst? 

Hvordan klarer mennene å forholde seg til disse kvinnene? 

Anonymkode: 52f32...5ab

Tenk at det finnes et stakkars mannfolk som har gjort dem gravide... 

Anonymkode: 5cd20...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...