Kågebruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg mener stormaktene er vel klar over konsekvensene av det? Russerne elsker vel sine barn de også? Og kineserne elsker sine barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Just passing by Skrevet 30. mars 2022 #2 Del Skrevet 30. mars 2022 54 minutter siden, Kågebruker said: Jeg mener stormaktene er vel klar over konsekvensene av det? Russerne elsker vel sine barn de også? Og kineserne elsker sine barn? Nei. Blir det verdenskrig, skal atomvåpen brukes så snart en av sidene skjønner at "nå er det slutt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 30. mars 2022 #3 Del Skrevet 30. mars 2022 Det er mulig. Men sannsynligheten er ganske stor for at tapende part bruker atomvåpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 30. mars 2022 #4 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg tror ikke at noen, ikke en gang Putin selv, vil bruke atomvåpen. Atom"krig" kan ikke vinnes, det utrydder bare livet til alt og alle. Samtidig må jeg innrømme at jeg ikke trodde at Putin faktisk kommer til å innvadere Ukraina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder Skrevet 30. mars 2022 #5 Del Skrevet 30. mars 2022 Det har tilta for Putin. Putin kommer til å trykke på den store røde knappen den dagen det går opp for ham at alle ja-menneskene han omringer seg med har fortalt ham det han vil høre i stedet for sannheten som er at han allerede har tapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 30. mars 2022 #6 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg tror det blir brukt. Spørsmålet er hvordan mottatt part (USA) bestemmer seg for å svare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stressedoutgurl Skrevet 31. mars 2022 #7 Del Skrevet 31. mars 2022 jeg tror alle skitne triks blir brukt og at stormaktene ikke kommer til å tenke på noe annet enn å drepe fienden før de blir drept selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 1. april 2022 #8 Del Skrevet 1. april 2022 Ja det kan bli 3. verdenskrig uten atomvåpen. Men det er nok større sjanse at det blir med atomvåpen enn uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå