Gå til innhold

Klar vaskemiddel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd vaskemiddel fra klar? Er det bra? Hvilke har dere prøvd (flytende, parfymefri, pulver?)

Anonymkode: 99fa1...3df

Skrevet

har prøvd flytende og veldig fornøyd. Mild god duft, ikke slik sterk parfyme som av Omo eller Ariel.
Synes den er dyr, men kjøpte en flaske på tilbud da Eurospar hadde 40% på Klar.
Siden den er så dyr blir den neppe kjøpt flere ganger, da kjøper jeg heller Refin på Rusta.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare Klar. Får kjøpt refill som er billigere og mer miljøvennlig 😊

Anonymkode: d812e...a2f

Skrevet

Har brukt det i flere år, er fornøyd. Bruker ikke skyllemiddel, god lukt på vasken. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt den flytende med lukt en gang. Begge barna fikk utslett, de reagerer normalt ikke på noe som helst. I tilegg synes jeg den luktet luftfrisker man bruker på do. Kjøper den aldri igjen. 

Anonymkode: 51d08...bad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sverger til den flytende med parfyme. Den eneste med parfyme huden min ikke får utslett av. Og jeg syns den lukter godt.

Anonymkode: 5126e...665

AnonymBruker
Skrevet

Mange tror av en eller annen grunn at Klar liksom skal inneholde færre allergitriggende stoffer, men det er feil. De inneholder faktisk fler allergitriggere enn konkurrentene. 

Anonymkode: 9bfcf...2ac

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange tror av en eller annen grunn at Klar liksom skal inneholde færre allergitriggende stoffer, men det er feil. De inneholder faktisk fler allergitriggere enn konkurrentene. 

Anonymkode: 9bfcf...2ac

Kan du begrunne det? Bruker ikke vaskemiddel selv men vaskeproduktene til bad.

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde den flytende med parfyme, men den fikk jeg utslett av. Skal sies at har sensitiv hud og bruker til vanlig uten parfyme.

Lukter godt da og følte klærne ble rene 😊

Anonymkode: 9047c...957

AnonymBruker
Skrevet
lille_fiol skrev (9 timer siden):

Kan du begrunne det? Bruker ikke vaskemiddel selv men vaskeproduktene til bad.

Se folkeopplysningen sin episode om naturlige produkter. Naturlig er ikke alltid bra. 

Anonymkode: 51d08...bad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...