Hippocrisps Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Før jeg reiste på ferie for en stund siden veltet et sylteagurkglass inne i kjøleskapet mitt. Det rant utover hele og lå sånn i sikkert 1,5 uke. UMULIG å få bort stanken av sylteagurk, hele kjøkkenet luktet så fort døra ble åpnet. Prøvde både eddik og klor for å få bort lukten, det funket ikke. Prøvde senere med sitron, da forsvant lukten i noen timer før den kom tilbake igjen. Det er nå en mnd tid siden, og lukten er nå helt uutholdelig! Lukter ikke lenger sylteagurk, men råttent, kjeller og gudene veit hva. Noen som vet hvordan jeg kan få bort den grusomme lukten en gang for alle?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Jeg hadde tatt ut varene og plugget ut kjøleskapet Anonymkode: 796e4...7c3
Minya Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Det ligger garantert noe igjen som nå har fått godgjøre seg. Ta ut alt, slå av kjøleskapet og vask det grundig med klor når det har nådd omtrentlig romtemperatur. Sjekk også om det er et kar som tar kondens under kjøleskapet. På noen kjøleskap renner det kondens ut fra innsiden der og da kan det stinke bra når det har vært noe uffent inni. Har du et sånt, fjern karet, vask det grundig med såpe og vann, tørk det ordentlig og sett det tilbake på plass før du slår kjøleskapet på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå