AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Heisann Kjenner en som skal begynne på lokførerskolen i mai også lurer jeg på om noen her har gått på skolen en av de siste årene som kan fortelle om man får noe gode priser på toget når man må pendle? Har googlet litt og fant ut noe om en sølvbillett men finner ikke ut hva det vil si sånn prismessig. Håper på noen gode svar Anonymkode: 96c74...a41
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Du får som du sier sølvbillett. Dvs gratis reiser med tog i Norge. Det er "grunnbilletten" du får gratis, men om du vil oppgradere til sovekupe eller komfortvogn, så må du betale noen kroner for dette. Var vel kr. 50,- for plassbillett i premium da jeg gikk på skolen, dvs 6-7 år siden. Anonymkode: 525ba...b94
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får som du sier sølvbillett. Dvs gratis reiser med tog i Norge. Det er "grunnbilletten" du får gratis, men om du vil oppgradere til sovekupe eller komfortvogn, så må du betale noen kroner for dette. Var vel kr. 50,- for plassbillett i premium da jeg gikk på skolen, dvs 6-7 år siden. Anonymkode: 525ba...b94 Så må man skatte av dette over et vist beløp. Så den ordningen er ikke så god som den var. Er det tjenestereiser så slipper man det. Uansett er det langt billigere en å betale månedsbilletter som alle andre som pendler. Anonymkode: 1eb8a...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå