AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 På grunn av blødninger i uke 26 måtte jeg dra fra jobb på slutten av arbeidsdagen fordi føden ville ha meg inn til sjekk så fort som mulig. Alt stod heldigvis fint til. Men jeg lurte på hva dette går under. Egenmelding med kryss for svangerskap? Velferdspermisjon? Noe annet? Anonymkode: ee1f3...85b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Er ikke reglene slik at om man må gå sent på dagen regnes det ikke son egenmelding? Altså du trenger ikke gjøre noe. Anonymkode: 82c63...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke reglene slik at om man må gå sent på dagen regnes det ikke son egenmelding? Altså du trenger ikke gjøre noe. Anonymkode: 82c63...3ba Var behov for vikar for meg, som får betalt for den timen hen tok. Så derfor regner jeg med at jeg må fylle ut noe for at de skal få midler til å betale vikaren. spør uansett på jobb i morgen, de vet vel Anonymkode: ee1f3...85b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Man har rett på lønnet velferdspermisjon for svangerskapskontroller så jeg ville bare ført det som svangerskapskontroll jeg da. Det står ikke spesifikt i loven om det kun gjelder de vanlige standard kontrollene eller også slike ekstra kontroller så jeg tenker det må være greit. Anonymkode: 3c11a...cda 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man har rett på lønnet velferdspermisjon for svangerskapskontroller så jeg ville bare ført det som svangerskapskontroll jeg da. Det står ikke spesifikt i loven om det kun gjelder de vanlige standard kontrollene eller også slike ekstra kontroller så jeg tenker det må være greit. Anonymkode: 3c11a...cda Det var lurt takk for tips Anonymkode: ee1f3...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå