Gå til innhold

Hvilke utesteder i Oslo finner man jenter som er lette på tråden?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Det er ikke superenkelt selv om man har utseendet med seg. Man må ofte jobbe for det uansett. Jentene legger mest merke til utseendet tidlig på kvelden, men da er de for edru til å komme bort. Klokka 1 er de gjerne så fulle at de ikke ser hvordan du ser ut. Det som fungerer best for oss som er fornøyde med utseendet er hjemmefester.

Jeg skånet de aller vakreste for kjærlighetssorg, det ble det bare drama av😅 ...så jeg så mest etter kvinner som smilte til meg, som var litt på pratesyke og viste iver.. Men i ung alder måtte jeg også "drikke meg til mot", det endte som regel med et brett peppershots før de stengte.. men det resulterte også at jeg våknet alene om morgenen på en ukjent sofa. Tiden endret seg, og som dørvakt fikk jeg mange tilbud, nesten så jeg kunne bade i kvinnfolk. Ikke pga av at jeg var den kjekkeste, men kanskje mest av den autoritære skikkelsen, i dress med fine hvite tenner når jeg smilte.

Idag er jeg ikke så kresen heller, sjarm og humor gjelder fortsatt, og de vakreste i ung alder har begynt å få skrukker. Det er det som er så fordømt vakkert og avslappende.. å i stedet for natchspiel langt på natt, løper vi nesten hjem for å knulle😅

Du som er så ung har mye gleder å se frem til, jeg unner deg en Trønder som meg når du blir eldre😅🧡

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lesbebar. Du vil bli overrasket over hvor mange som kaller seg lesbiske uten å være det 100 %. 

Anonymkode: e5f4c...214

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det blir lagt merke til. Mannfolk som kommer alene, og særlig for å finne noen å ta hjem, lyser av desperasjon og andre varselslamper.

Anonymkode: ad4b6...5a6

Også? Kan ikke de mennene også finne seg noen?

Anonymkode: d3cab...093

Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Hehe jeg som er fra Oslo opplever at innflyttere tar kontakt mye oftere enn de fra byen. Tror kanskje de ofte har et mitt annet syn på sex og forhold😅

Ok, da har jeg ikke truffet deg😅 .. du skjønte sikkert jeg bare spøkte litt.. Jeg har jo ikke vært så mange ganger i Oslo, for å fastslå dette... Men pripne kvinner skal man ikke spøke med, jeg vet det finnes kvinner som er "hard to get", det gjør dem nok bevisst for å skille ut idioter og menn med respekt..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste steder handler mest det om å flashe penger.Utseende spiller faktisk en rolle, men ser du naturlig bra ut og har penger spiller det overhodet ingen rolle hvor trent du er. Det er det bare treningsnarkomane menn med middels utseende fra naturens side som tror.

Anonymkode: b1a2f...c5c

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Neste ingen folk ute pa byen ikveld

Anonymkode: 61d2c...6f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 16.45):

Hei. 

Jeg er nyinnflyttet i byen og skal begynne å gå ut på byen. Savner litt selskap og kos. Noen her som er kjent med utelivet i Oslo? Hvilke utesteder vil dere anbefale. Hvor det er lettest å ordne seg one-night-stand? Hvor damene ikke tar seg selv så høytidelig. 

Anonymkode: 88f27...714

London pub

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 17.16):

Ingen kvinner blir med menn hjem som kommer alene til utesteder. 

Vet ikke men hvis han går på noen spesielle utesteder og spanderer på henne så kan det jo tenkes. Det finnes alle typer av jenter der ute. 

Skrevet
Jdz skrev (På 30.3.2022 den 18.08):

Må jo være Theatercafeen det? OK Bingo eventuelt?

Det finnes sikkert mange sugar babies der så lenge han vil betale så får han sikkert napp 

AnonymBruker
Skrevet

Tull

Anonymkode: 5c568...b03

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Der må jeg nok være uenig gitt 😉

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, lsklars said:

London pub

kan tenke meg du har rett i det. Har du funnet noen der>>>?

AnonymBruker
Skrevet

Et utested i Oslo som heter Tvilsomt, der er det mange lugubre folk, som har et relativt enkelt forhold til alkohol, klær, fest og sang. 

Anonymkode: f9027...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Heidis?

Anonymkode: 3ca38...1e3

Skrevet

Bullshit. Jeg har hengt i døren på x antall utesteder i alt for mange byer, og jeg har sett det hver eneste kveld. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

London pub? Er det ikke bare homser der? Eller er det lesber og vanlig folk der også? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

London pub? Er det ikke bare homser der? Eller er det lesber og vanlig folk der også? 

Alt av GLBT der inklusivt bifile, pluss straighte som henger med vennene sine 😊

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (47 minutter siden):

Bullshit. Jeg har hengt i døren på x antall utesteder i alt for mange byer, og jeg har sett det hver eneste kveld. 

Og jeg har gått ut alene ørten ganger og ganske ofte funnet hyggelige kvinner jeg har blitt kjent med 😊

(Og hyggelige dørvakter, men blir ikke med dem hjem 😆)

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Og jeg har gått ut alene ørten ganger og ganske ofte funnet hyggelige kvinner jeg har blitt kjent med 😊

(Og hyggelige dørvakter, men blir ikke med dem hjem 😆)

Det er bare fordi du ikke har møtt meg mens jeg fremdeles jobbet i døren,💔

• Hjerte 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Det er bare fordi du ikke har møtt meg mens jeg fremdeles jobbet i døren,💔

Det har du helt rett i 💔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...