AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Hun er 14 født tidlig på året (i januar) han er 16 født seint på året (i desember). Han er søt i 2005 og hun er født i 2008, vi har kjent denne gutten ganske lenge og vet at intensjonene hans ikke er dårlige. Hva syns dere? Det er 2 år og 1 måned i mellom dem, men fortsatt to forskjellige stadier i livet, men ellers er de veldig gode venner! Anonymkode: 51f02...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Søt i 2005? Er han stygg nå da? Anonymkode: a24bb...c1c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Mitt barn er født sent på året og er sammen med en jente som er to skoleår mindre. Han blir femten og hun er blitt 13. Jeg legger meg ikke oppi det, men så kjenner jeg barnet mitt og vet godt hvem denne jenta er og hennes og familiens verdier. Anonymkode: f664a...a7f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Søt i 2005? Er han stygg nå da? Anonymkode: a24bb...c1c Født mente jeg😅 Anonymkode: 51f02...0c2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Hvis det er snakk om å være kjærester så syns jeg det er helt greit. Anonymkode: 7f335...d27 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Han går jo på videregående og hun går på ungdomsskole. Anonymkode: 51f02...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Jeg syns det er helt greit. Anonymkode: 16502...fb5 1
Gjest Hottentått Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Hvor forskjellige stadier i livet kan de være? De er begge ungdommer og er forelska i hverandre. De har vel ca samme interesser utifra alder. Jeg ville ikke bekymret meg for dette. La dem utforske og ha det fint sammen. Ingenting som er bedre enn en man er trygg på ☺️
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 Hottentått skrev (1 minutt siden): Hvor forskjellige stadier i livet kan de være? De er begge ungdommer og er forelska i hverandre. De har vel ca samme interesser utifra alder. Jeg ville ikke bekymret meg for dette. La dem utforske og ha det fint sammen. Ingenting som er bedre enn en man er trygg på ☺️ Tenkte kanskje at hun er ny på ungdomsskolen og han er ny på videregående, det er jo to forskjellige stadier, eller ikke. Han er jo grei og har et hjertet av gull, men tenkte kanskje aldersforskjellen var mye. 2 år og 1 måned, men fortsatt 3 årskull fra hverandre. Anonymkode: 51f02...0c2 1
lolipboob Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenkte kanskje at hun er ny på ungdomsskolen og han er ny på videregående, det er jo to forskjellige stadier, eller ikke. Han er jo grei og har et hjertet av gull, men tenkte kanskje aldersforskjellen var mye. 2 år og 1 måned, men fortsatt 3 årskull fra hverandre. Anonymkode: 51f02...0c2 Skjønner hva du mener, men jeg syns fortsatt det er helt greit😄
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 Har samme dilemma her, det er 1 år og 3 mnd i mellom dem, men han går i 10. Og hun i 8. Håper bare ikke de begynner å ha sex 🙈 så vi har tatt prevensjonspraten, og snakket mye rundt egne grenser og det å ikke bli tvunget til noe man ikke vil. Samt ikke tvinge noen andre selv heller. Så da får vi bare krysse fingrene og håpe at de venter med slik. De er fine ungdommer, og fornuftige begge to ❤ føler med deg 😂 Anonymkode: 071a8...348
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har samme dilemma her, det er 1 år og 3 mnd i mellom dem, men han går i 10. Og hun i 8. Håper bare ikke de begynner å ha sex 🙈 så vi har tatt prevensjonspraten, og snakket mye rundt egne grenser og det å ikke bli tvunget til noe man ikke vil. Samt ikke tvinge noen andre selv heller. Så da får vi bare krysse fingrene og håpe at de venter med slik. De er fine ungdommer, og fornuftige begge to ❤ føler med deg 😂 Anonymkode: 071a8...348 Haha, min går også i 8. og han går i 1. vgs. 2 år og 1 mnd mellom dem. De er også veldig fornuftige og tar gode valg (håper jeg😅), vi har kjent han en stund nå og de har alltid flørta veldig mye og blir nervøse når de ser hverandre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg føler fordi de uansett har 3 år mellom hverandre selvom det egentlig er 2 år og 1 mnd. Noen tanker rundt det? Anonymkode: 51f02...0c2
so_what Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 Er hva da greit? Spør du om det er greit at to tenåringer tilbringer tid sammen uten at helikopterforeldre forsøker å kontrollere følelseslivene deres? Eller om det er greit for disse to å ha sex? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 so_what skrev (1 minutt siden): Er hva da greit? Spør du om det er greit at to tenåringer tilbringer tid sammen uten at helikopterforeldre forsøker å kontrollere følelseslivene deres? Eller om det er greit for disse to å ha sex? At det er 3 årskull mellom dem☹️ Anonymkode: 51f02...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: At det er 3 årskull mellom dem☹️ Anonymkode: 51f02...0c2 Hva er alternativet, skal du nekte dem å være sammen? Det vil jo bare slå tilbake på ditt forhold med din datter. Vær der for henne og støtt henne, og forsøk å holde en åpen dialog. Dette høres bedre ut enn at hun er singel og begynner å feste med eldre gutter som kanskje ikke har de samme gode intensjonene som denne karen! Anonymkode: d99c5...b14 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er alternativet, skal du nekte dem å være sammen? Det vil jo bare slå tilbake på ditt forhold med din datter. Vær der for henne og støtt henne, og forsøk å holde en åpen dialog. Dette høres bedre ut enn at hun er singel og begynner å feste med eldre gutter som kanskje ikke har de samme gode intensjonene som denne karen! Anonymkode: d99c5...b14 Det får nok være det fornuftige å gjøre Anonymkode: 51f02...0c2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Nei, hun får vente til hun er 16 med å ha en eldre kjæreste. Han er der hvor sex er viktig for han å prøve ut nå mens hun er altfor ung og enda et barn Anonymkode: e6afa...6c2
Gjest Hottentått Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte kanskje at hun er ny på ungdomsskolen og han er ny på videregående, det er jo to forskjellige stadier, eller ikke. Han er jo grei og har et hjertet av gull, men tenkte kanskje aldersforskjellen var mye. 2 år og 1 måned, men fortsatt 3 årskull fra hverandre. Anonymkode: 51f02...0c2 To forskjellige skoler, men ikke på forskjellige stadier av livet tenker jeg da. Ville ikke vært fryktelig happy hvis min 14 åring var seksuelt aktiv, men når man først skal være det høres det veldig fint ut at det er med en fyr med hjerte av gull🥰 Husk å tilby deg å hjelpe med prevensjon osv. Sørg for at de er trygge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå