Gjest ChaseDurer Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Er interessert i å begynne å høre lydbok. Hvilken lydbokapp bruker du? Har du tips til spennende lydbøker i kategoriene true crime, sport, jus og teknologi?
Michaelhe Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 (endret) ChaseDurer skrev (7 timer siden): Er interessert i å begynne å høre lydbok. Hvilken lydbokapp bruker du? Har du tips til spennende lydbøker i kategoriene true crime, sport, jus og teknologi? Jeg lager av og til lydbøker. Noen leser jeg selv, mens andre har jeg innleid litt hjelp til å lese. Denne er en fortelling jeg fant en gang. Det er en av verdens første historiske noveller, skrevet av en polakk. Dette er en engelsk oversettelse. Denne liker jeg veldig godt: Her er en jeg leser selv. Dette er en svært forkortet versjon av en av verdens første scifi romaner, A Voyage to the Moon av Cyrano de Bergerac. Jeg fant denne kort-versjonen i en bok fra 19hundretallet. Hele boka er så lang at den er mange timer. Den ville ikke passe i nettradioen min. Legg merke til at Bergerac antagelig gir oss verdens første litterære beskrivelse av en lydbok!! Jeg er redaktør, lydtekniker og gjør alt det tekniske i de fleste lydbøkene. Endret 30. mars 2022 av Michaelhe
Gjest ChaseDurer Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Michaelhe skrev (4 minutter siden): Jeg lager av og til lydbøker. Noen leser jeg selv, mens andre har jeg innleid litt hjelp til å lese. Denne er en fortelling jeg fant en gang. Det er en av verdens første historiske noveller, skrevet av en polakk. Dette er en engelsk oversettelse. Denne liker jeg veldig godt: Her er en jeg leser selv. Dette er en svært forkortet versjon av en av verdens første scifi romaner, A Voyage to the Moon av Cyrano de Bergerac. Jeg fant denne kort-versjonen i en bok fra 19hundretallet. Hele boka er så lang at den er mange timer. Den ville ikke passe i nettradioen min. Legg merke til at Bergerac antagelig gir oss verdens første litterære beskrivelse av en lydbok!! Wow, kult! 🙂 Hvor kan jeg finne dine lydbøker? Ser interessant ut de du postet også, skal høre på dem!
Michaelhe Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 ChaseDurer skrev (2 minutter siden): Wow, kult! 🙂 Hvor kan jeg finne dine lydbøker? Ser interessant ut de du postet også, skal høre på dem! Her er youtube-kanalen https://www.youtube.com/channel/UC2pOfLJeLC5gKJDH4v1P0hw Men jeg har embedded den i nettsiden til radioen her: https://historyradio.org/on-demand/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå