Gå til innhold

Ville dere ha data en mann som har barn med to ulike kvinner og kanskje har ADHD?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date med en mann for noen uker siden som var en av de sykeste datene jeg har vært på. 😂 Ikke bare kom det frem at han hadde blitt pappa for en måned siden og dermed har barn med to forskjellige kvinner, at han er under utredning for ADHD (som jeg mistenkte etter at jeg fikk 62 sms på under 24 timer de første dagene etter at han fikk nummeret mitt), men fetteren hans var plutselig på samme restaurant og kræsja halve daten. Jeg måtte holde maska for å ikke le meg i hjel. 😅 

Da mannen sendte meg sms etter daten, skrev jeg at jeg ikke tror at vi er en særlig god match, men at vi kunne være venner. Det ble til at vi holdt kontakten daglig og i helgen var jeg hjemme hos han på middag. Det var faktisk sykt koselig og han var mye mer rolig hjemme enn ute blant folk. Han var så snill og god hele kvelden. Jeg ble faktisk positivt overrasket! Så da han spurte om han kunne kysse meg, gikk jeg all in og vi hadde sex flere ganger den natten. Det var sånn sex man bare ser på film. Så hett og fullt av lidenskap at jeg sliter litt med å forstå at det har skjedd i dag. 😂🥰  For en kjemi vi hadde! Det er ingen tvil om at han er interessert meg og ønsker å date meg, men jeg er veldig usikker altså. Han er også nesten like høy som meg og med hæler er jeg 11 cm høyere enn han. Før har dette vært et problem for meg, men med han tenker jeg liksom ikke over av at han er lav. Han er forresten 13 år eldre enn meg.

Hva tenker dere? 😛

Anonymkode: bbb45...757

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Viser hvor lav standard du har, men kjør på.

Anonymkode: dac2d...ef6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei lmao hva i f

Anonymkode: d9d8d...e22

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg var på date med en mann for noen uker siden som var en av de sykeste datene jeg har vært på. 😂 Ikke bare kom det frem at han hadde blitt pappa for en måned siden og dermed har barn med to forskjellige kvinner, at han er under utredning for ADHD (som jeg mistenkte etter at jeg fikk 62 sms på under 24 timer de første dagene etter at han fikk nummeret mitt), men fetteren hans var plutselig på samme restaurant og kræsja halve daten. Jeg måtte holde maska for å ikke le meg i hjel. 😅 

Da mannen sendte meg sms etter daten, skrev jeg at jeg ikke tror at vi er en særlig god match, men at vi kunne være venner. Det ble til at vi holdt kontakten daglig og i helgen var jeg hjemme hos han på middag. Det var faktisk sykt koselig og han var mye mer rolig hjemme enn ute blant folk. Han var så snill og god hele kvelden. Jeg ble faktisk positivt overrasket! Så da han spurte om han kunne kysse meg, gikk jeg all in og vi hadde sex flere ganger den natten. Det var sånn sex man bare ser på film. Så hett og fullt av lidenskap at jeg sliter litt med å forstå at det har skjedd i dag. 😂🥰  For en kjemi vi hadde! Det er ingen tvil om at han er interessert meg og ønsker å date meg, men jeg er veldig usikker altså. Han er også nesten like høy som meg og med hæler er jeg 11 cm høyere enn han. Før har dette vært et problem for meg, men med han tenker jeg liksom ikke over av at han er lav. Han er forresten 13 år eldre enn meg.

Hva tenker dere? 😛

Folk med Adhd sliter kanskje litt med impulskontroll, så det å sende mange mld i starten er noe han gjør fordi han er usikker. Ubehagelig for deg, men også for han. Adhd er mye positivt pg ingen med adhd er like. Så det hadde ikke gjort meg noen ting. Stusser mer ovet at han har en baby😅

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Viser hvor lav standard du har, men kjør på.

Anonymkode: dac2d...ef6

Altså, jeg har data gründere, visepresidenter, advokater, CEOs, og lignende, så har ikke lav standard nei. Uansett har flere disse vært arrogante og egoistiske så hadde lyst til å gå på date med en annen type mann for å se. Det handler ikke om standard.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, regnbuebarn said:

Folk med Adhd sliter kanskje litt med impulskontroll, så det å sende mange mld i starten er noe han gjør fordi han er usikker. Ubehagelig for deg, men også for han. Adhd er mye positivt pg ingen med adhd er like. Så det hadde ikke gjort meg noen ting. Stusser mer ovet at han har en baby😅

Stemmer, det han har forklart også! Haha. Jeg visste han hadde to barn fra før, men ikke at han nylig hadde blitt pappa. Han og exen gikk fra hverandre før barnet ble født. Jeg holdt på sette vinglasset mitt i halsen da han fortalte det, men holdt meg profesjonell og fortsatte samtalen. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Ja, impulskontroll, mye følelser, og vansker med å holde tråden i samtaler. Det kan være slitsomt, og ja man merker jo det lett på oss som har det. Sett to stk med add sammen så forstår vi jo hverandre 100 % uten å dømme, men vi sliter nok hverandre ut med konstant avsporing og impulsive ideer. Jeg er medisinert da, så jeg er rolig. Får han medisin, så blir han kanskje bedre. hvordan er han karrieremessig? mange med adhd har jo gode jobber, noen ikke. Tror det har med iq å gjøre. De som er litt smarte eller har et spesielt talent, greier jo seg som regel fint. 

Anonymkode: 6bf6c...dd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

sette vinglasset mitt i halsen

bra gjort om du har så stor munn og halskapasistet. Et vinglass er jo stort. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stemmer, det han har forklart også! Haha. Jeg visste han hadde to barn fra før, men ikke at han nylig hadde blitt pappa. Han og exen gikk fra hverandre før barnet ble født. Jeg holdt på sette vinglasset mitt i halsen da han fortalte det, men holdt meg profesjonell og fortsatte samtalen. 😅

Liker du han, er du klar for å få med 2 unger og en baby på kjøpet så kjør på😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (k35) har ADHD, håper ikke noen ville droppa å date meg pga det. 

Som noen andre her sier, ingen med adhd er like, vi er bare mennesker. Det vi har til felles er jo at vi kan bli litt mye, men det er jo opp til en hver å bedømme hva man liker.

Min eks syntes jeg var litt for mye av og til, kjæresten min nå elsker meg pga personligheten min, ikke på tross av den.

Han har nylig fått en baby sier du? Hva tenker du om det? Er det noe du er klar for, å date noen med en baby?

Uansett, følg magefølelsen, høres vel egentlig ut som den er god? Prøv å date han, se hva som skjer? 

Anonymkode: 325d8...a6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men ikke pga adhd delen. Men barn. Barn (som bor hjemme) er en dealbreaker for meg. Hadde barna vært 18+ og ikke hjemmeboende kunne jeg vurdert det. 

Anonymkode: 159f1...e0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke ADHD som er problemet her er vel mer at han har en nyfødt baby. Og hadde jeg fått 62 sms på et døgn så hadde jeg nok droppet daten i utgangspunktet..

Anonymkode: 869b0...0df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, impulskontroll, mye følelser, og vansker med å holde tråden i samtaler. Det kan være slitsomt, og ja man merker jo det lett på oss som har det. Sett to stk med add sammen så forstår vi jo hverandre 100 % uten å dømme, men vi sliter nok hverandre ut med konstant avsporing og impulsive ideer. Jeg er medisinert da, så jeg er rolig. Får han medisin, så blir han kanskje bedre. hvordan er han karrieremessig? mange med adhd har jo gode jobber, noen ikke. Tror det har med iq å gjøre. De som er litt smarte eller har et spesielt talent, greier jo seg som regel fint. 

Han skal på utredning om kort fortalte han meg. Jeg spurte rett ut om han hadde ADHD faktisk siden jeg fikk en vibe om det utifra alle sms og spørsmål. Jeg rakk ikke svare før det kom en ny sms. Han var veldig intens og stilte mange spørsmål. Jeg får alltid god natt og god morgen meldinger. 😅 Hører han ikke fra meg på noen timer, så kommer det en sms der han spør hvordan jeg har det. 

Jobber på en økonomiavdeling i kommunen. Han er smart. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han skal på utredning om kort fortalte han meg. Jeg spurte rett ut om han hadde ADHD faktisk siden jeg fikk en vibe om det utifra alle sms og spørsmål. Jeg rakk ikke svare før det kom en ny sms. Han var veldig intens og stilte mange spørsmål. Jeg får alltid god natt og god morgen meldinger. 😅 Hører han ikke fra meg på noen timer, så kommer det en sms der han spør hvordan jeg har det. 

Jobber på en økonomiavdeling i kommunen. Han er smart. :) 

Da har han intelligens i boks og da greier han å gjøre en god jobb. Så lenge de har det, så er jo det litt opp til deg om du orker denne måten å være på. Det er slitsomt, jeg ser jo det. jeg har selv add og orker ikke en annen med adhd. Til nød, add. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg (k35) har ADHD, håper ikke noen ville droppa å date meg pga det. 

Som noen andre her sier, ingen med adhd er like, vi er bare mennesker. Det vi har til felles er jo at vi kan bli litt mye, men det er jo opp til en hver å bedømme hva man liker.

Min eks syntes jeg var litt for mye av og til, kjæresten min nå elsker meg pga personligheten min, ikke på tross av den.

Han har nylig fått en baby sier du? Hva tenker du om det? Er det noe du er klar for, å date noen med en baby?

Uansett, følg magefølelsen, høres vel egentlig ut som den er god? Prøv å date han, se hva som skjer? 

Anonymkode: 325d8...a6e

Jeg elsker barn, men har sagt at jeg ikke vil ha noe problem med noen ekser eller blande meg inn deres relasjoner. Han får håndtere dette selv. 😂  Jeg er egentlig ikke så glad i ekstra stress og mas, så derfor jeg er litt usikker. Men med tanke på hvor fint vi hadde det på lørdag, så er jeg nysgjerrig på han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Adhd her også,hadde aldri droppa noen pga bare de bokstavene. Alle med adhd er forskjellige. 

Men kjedelig er d aldri!

Anonymkode: 061ab...af6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånne tråder som dette stigmatiserer ADHD. Har du møtt en med ADHD så har du møtt EN med ADHD. 

Anonymkode: 03e6a...fba

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke datet en sånn person. Jeg har ADHD selv, men er ikke av typen som sender 60 meldinger til en i datingsfase.. Har jo litt sosiale antenner. 😅 Og ute på date med et nyfødt barn?

Anonymkode: 9a755...1ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne fint datet en med adhd og 2 barn med forskjellige mødre. Men - siden han har en som er såpass nyfødt skulle jeg virkelig forsikret meg om at det er slutt mellom han og moren for en stund siden. Dessuten skulle jeg ha innprentet ham at unga går foran meg uansett.

Anonymkode: 86a38...efe

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...