Gå til innhold

Hva kjennetegner kvinner og menn som får seg lett kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som ikke trenger å gjøre en innsats for å få seg kjæreste? Er noen personlige egenskaper de har annet enn å se fysisk bra ut? Det er vel ikke alltid at kun et pent ytre er nok..?

Anonymkode: 02f46...98e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AprilRyan
Skrevet

Kanskje at de er flinke på det sosiale og omgjengelige og at de har grei selvtillit. Pluss at de kanskje har ting som mange ser etter i en partner?

AnonymBruker
Skrevet

De er blide og omgjengelige og interessert i andre mennesker. 

Anonymkode: e6d20...7ce

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt selvstendig men samtidig rund i kantene og lett å være med, så vil du omtrent bli tilbudt samboerskap hver eneste gang du får "napp" på byen. Og selv ganske stygge mennesker får napp innimellom. 

Anonymkode: 89c25...b48

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er pen, selvsikker og empatisk. Ikke noe sånn kjempepen, men helt greit vakker kvinne. Jeg spiller ikke spill, vet hva jeg vil ha og sier det jeg tenker. Har ingen problemer med å tiltrekke meg menn når jeg gidder å dra ut på livet. Begynner faktisk å bli ganske irriterende for jeg er i 30-åra nå, men grunnet gode gener så ser jeg fremdeles ut som at jeg er sånn 23-24 så det blir en del fra yngre menn som blir litt bortkasta.

Tolk det som du vil. 

Anonymkode: 8757f...125

AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg har bemerket meg, er de som hopper fra forhold til forhold som regel gode på å bytte interesser utifra hva den nye partneren liker. 

Anonymkode: 98dfe...339

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De har overhodet ingen krav og de klarer seg ikke alene.

Anonymkode: 42fc9...238

• Liker 16
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De har overhodet ingen krav og de klarer seg ikke alene.

Anonymkode: 42fc9...238

Dette. De som hopper fra forhold til forhold er gjerne uselvstendige personer. 
Alle kan få seg kjæreste, men at den «rette» tilfeldigvis dukker opp gang på gang etter få uker som singel er relativt usannsynlig. 

Anonymkode: 436b0...5bf

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er pen, selvsikker og empatisk. Ikke noe sånn kjempepen, men helt greit vakker kvinne. Jeg spiller ikke spill, vet hva jeg vil ha og sier det jeg tenker. Har ingen problemer med å tiltrekke meg menn når jeg gidder å dra ut på livet. Begynner faktisk å bli ganske irriterende for jeg er i 30-åra nå, men grunnet gode gener så ser jeg fremdeles ut som at jeg er sånn 23-24 så det blir en del fra yngre menn som blir litt bortkasta.

Tolk det som du vil. 

Det gjør jeg 😄

Anonymkode: 77f50...53c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Tolk det som du vil. 

Gratulerer!

Anonymkode: 45283...7e6

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

At de har lave krav og er sosiale 

Anonymkode: 6bb9a...a88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk tiltrekkes av glade, omgjengelig og oppmerksomme mennesker. 

Anonymkode: 57640...cc5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gode flørteegenskaper tror jeg er det klart viktigste, etterfulgt av utseende. Jeg kan ikke flørte selv, så jeg er ekstremt singel. Samtidig vet jeg om flere som er mindre heldige med utseendet eller har diverse "issues" som er gode på det, og det funker for dem.

Anonymkode: 450f9...d27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner: Puls.

Menn: Livet på stell (hus, bil, 3 mastergrader), kjekk, 190 høy, mørk tjukk manke, høy sosial status, noenlunde trent. Sikkert glemt noe, det er mange krav oppført på diverse smørdbrødlister 😂

Spoiler

Satt ekstremt på spissen, men det må til for å få igjennom poenget.

Anonymkode: 2469c...ea3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Menn: Livet på stell (hus, bil, 3 mastergrader), kjekk, 190 høy, mørk tjukk manke, høy sosial status, noenlunde trent. Sikkert glemt noe, det er mange krav oppført på diverse smørdbrødlister 😂

Vis skjult innhold

Sånn er verden. Det er litt skjevfordelt dette her, og det er veldig synd 

Anonymkode: e67ca...6a3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

God selvtillit, flørtende, godt humør og positiv, kreativ og flink, sporty og et pent utseende.

Anonymkode: 5db92...a98

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpne, avslappet, ikke selvhøytidelig, humor. Interessert i andre.

Anonymkode: d7cc6...c1c

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vis skjult innhold

Haha 🤣 tre mastergrader er pinlig og sånt folk gjør som ikke får seg jobb eller greier komme inn på Ph.D.

Anonymkode: c2b5a...99e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

God selvtillit, flørtende, godt humør og positiv, kreativ og flink, sporty og et pent utseende.

Anonymkode: 5db92...a98

Mitt inntrykk er heller at det er feite, trygda folk som renner ut og inn av (dårlige) forhold.

Anonymkode: c2b5a...99e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Etter hva jeg har bemerket meg, er de som hopper fra forhold til forhold som regel gode på å bytte interesser utifra hva den nye partneren liker. 

Anonymkode: 98dfe...339

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At de har lave krav og er sosiale 

Anonymkode: 6bb9a...a88

Dette!

Anonymkode: d9905...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...