AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 For det første: Er billettene med handbagasje? En totalt, eller en pr person i såfall? (voksen+barn) Reiser tilbake samme dag. For det andre: Er jeg fryktelig optimistisk som tenker at det blir å gå bra å reise med en baby på 2 mnd og en 3åring? Det er snakk om en hel dag med reise, omtrent. 25 min med fly, 3 timer venting (tenker å finne et hotell med en digg frokostbuffet blandt annet i mens), 2 legetimer, ca 1-2 timer venting på båten hjem -> 4 timers båttur hjem. Jeg tar med nettbrett, reisevogn begge passer i, godteri, kjeks og juice, handler en liten ting til 3åringen som premie hvis vi rekker innom et kjøpesenter en tur (uten å love dette før vi faktisk er på senteret) og så videre. Planen var egentlig at samboer også blir med, men det blir rundt 2000 i reiseutgifter da, det er litt heftig for den ene dagen. Anonymkode: 23200...850
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Når du først har en mann så hadde jeg heller brukt de 2000 bare for at ikke turen skal bli stress. Du skal styre med baby sine behov og underholde treåringen... I tillegg skal dere til lege og muligens få noe informasjon og det blir ikke lett hvis baby plutselig finner ut at hen skal skrike mens treåringen er skremt av hele situasjonen... Nei, 2000 er ikke mye penger det kan ta det som en skikkelig familiedag. Anonymkode: e6747...40e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 https://www.sas.no/reiseinfo/reise-med-barn/bagasje-for-barn/ avhebger av bilettypen hvor mye du kan ha med. Hvorfor skal du ha med deg to små barn på en legetime? Anonymkode: f2acc...5d1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.sas.no/reiseinfo/reise-med-barn/bagasje-for-barn/ avhebger av bilettypen hvor mye du kan ha med. Hvorfor skal du ha med deg to små barn på en legetime? Anonymkode: f2acc...5d1 Skal ikke reise med SAS. Widerøe. Hvorfor? Fordi jeg må ha med babyen hvor enn jeg går, og 3åringen kan ikke ha legetimen sin sittende hjemme 😅 Anonymkode: 23200...850
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når du først har en mann så hadde jeg heller brukt de 2000 bare for at ikke turen skal bli stress. Du skal styre med baby sine behov og underholde treåringen... I tillegg skal dere til lege og muligens få noe informasjon og det blir ikke lett hvis baby plutselig finner ut at hen skal skrike mens treåringen er skremt av hele situasjonen... Nei, 2000 er ikke mye penger det kan ta det som en skikkelig familiedag. Anonymkode: e6747...40e Min tanke og i første omgang, men samboer ser ikke likt på det 😅 For han er det hele bare stress. Hvorfor stoppe innom et hotell å spise en god frokost, hvorfor prøve å rekke et kjøpesenter hvis det ser ut som vi får god tid. Reise 4 timer med båt er tortur, i følge han. Jeg syns det hele høres koselig ut, for å gjøre legetimen mindre betydningsfull, men negativiteten hans sin kan ta knekken på selv Paven 🙄 Og å da bruke 2000 kroner i tillegg gir meg ikke en særlig god følelse. Anonymkode: 23200...850
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Hvorfor kan ikke far følge til legetimen så kan du og babyen bli igjen hjemme? Tro det eller ei, men det går faktisk fint at far følger opp i helsevesenet og ikke mor. Anonymkode: 505a5...b66 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min tanke og i første omgang, men samboer ser ikke likt på det 😅 For han er det hele bare stress. Hvorfor stoppe innom et hotell å spise en god frokost, hvorfor prøve å rekke et kjøpesenter hvis det ser ut som vi får god tid. Reise 4 timer med båt er tortur, i følge han. Jeg syns det hele høres koselig ut, for å gjøre legetimen mindre betydningsfull, men negativiteten hans sin kan ta knekken på selv Paven 🙄 Og å da bruke 2000 kroner i tillegg gir meg ikke en særlig god følelse. Anonymkode: 23200...850 Han høres sjarmerende ut, regner med han har andre sider som veier opp. Men det blir nok lettere om du ikke skal ha med et tredje barn... Synes du har en god plan jeg. Anonymkode: e6747...40e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 Hvorfor kan ikke barna være hjemme med mannen når det bare er én dag? Med mindre det er barna som skal til legen... Anonymkode: 2b380...83c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor kan ikke far følge til legetimen så kan du og babyen bli igjen hjemme? Tro det eller ei, men det går faktisk fint at far følger opp i helsevesenet og ikke mor. Anonymkode: 505a5...b66 Enig hvis det er treåringen som skal til lege bør far følge Anonymkode: 2b380...83c 1
Luckiness Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 2000kr bør dere kunne avse for at det blir en bra legetime både for barnet, dere foreldre og helsepersonellet. Veldig tungvint for 3åringen denne dagen her. Og hvis 3åringen i tillegg skal konkurrere om oppmerksomheten til deg med sitt søsken så ser jeg for meg at dette blir en dårlig dag. Synes dere bør spytte i disse pengene. Hvis dere er enig om at du bør være med inn på timen så kan far trille en runde med baby imens. Pga lengre reisevei bør dere også høre hva som dekkes. Kanskje dekkes reise for begge. Lite vet jeg. Men det kan dere finne ut av. 1
Rhodiola Skrevet 31. mars 2022 #11 Skrevet 31. mars 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå