Gå til innhold

Hvor mye ville du betalt i husleie hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...du fikk bo i en 2-roms leilighet på 50 kvm, i et splitter nytt hus i funkisstil. Leiligheten ligger i sokkel, men har store vindusflater og umiddelbar tilgang til friområde. Egen sportsbod og parkeringsplass. Ligger i en av Trondheims forsteder (innenfor kommunegrensa), med god kollektivforbindelse. Vannbåren varme, bredbånd og kabel-TV. Og selvfølgelig flislagt bad, stilig kjøkken med integrerte hvitevarer og ellers en fresh og moderne stil.

Dersom både varme, bredbånd og kabel-TV var inkludert i husleie, hva ville du betalt i husleie for denne leiligheten (delvis møblert)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noe om prisnivået i Trondheim, men her i Tromsø hadde den glatt gått for 5-6000 tusen pr mnd. Er det hage/uteplass?

Skrevet

Den har uteplass med sol fra morgen til tidlig ettermiddag. I tillegg er det som sagt et større friområde 10 m bortenfor hvor man om sommeren har sol nesten hele dagen.

Skrevet

nå vet ikke jeg prisnivået i trondheim jeg heller, selv om jeg har leid der før... (lenge siden, husker ikke)

men siden det er inkl strøm og det er to rom, bra kvalitet og bra uteplass, så ville jeg ihvertfall regnet med at den lå på rundt 7000,-i måneden.

pluss-minus alt ettersom prisnivå i området.

Skrevet

7000,- i og med at det høres ut som om den er et stykke utenfor sentrum.

Vi betaler 5500,- for en leilighet på 42 midt i sentrum.

Skrevet

Hvor i Trondheim er det? Jeg leide en leilighet på Rosendal for 3år siden. Den var 90kvm (3soverom) Betalte 8000,- pluss strøm. Så hvis det ligger et stykke utenfor byen og er inkl strøm vil jeg nok tro du kan få 7-8000 for den. Men kommer som sagt helt an på hvor langt utenfor sentrum det er.

Skrevet

Jeg ville ha prøvd å leie den ut til 7000,- først, dersom du ikke får noen interessenter kan du prøve med 6000,- Jeg bor i Trondheim, men dersom leiligheten ligger mer enn 20 minutter med buss fra min arbeidsplass i sentrum, ville det ha vært det stort minus for min del.

Skrevet (endret)

Høres ut som om du kan få en god husleie. Et minus er dog at det er en sokkelleilighet.

Endret av Trille
Skrevet

Takk for innspill! Vi har også sett for oss 7000 i første omgang, så får vi se om det funker. Avstanden til sentrum er ca. 15 minutter med buss, men det skal sies at dette er på østsiden av byen, dvs. det er flatt og greit og gangveg helt inn til byen for den som er sprek og ønsker å sykle... Hadde vært værre om leiligheten lå på på sørsiden hvor man er dønn avhengig av buss eller bil. I tillegg er det bare 5 minutter med buss til lærerutdanning. Vil tro det er interessant for en del at strøm er inkludert i prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...