Mamajune11 Skrevet 30. mars 2022 #21 Del Skrevet 30. mars 2022 Nysgjerrig_bris skrev (6 timer siden): shit så lenge ja! jeg må nok begynne med en liten:P jeg vet ikke hva smerteterskelen min er, sittet på sofaen 2 år pga covid😆 all annen smerte har vært uhell i fylla Du kan få et anslag på hvor lang tid tattoveringen din vil da når du bestiller deg time 🤩 Smertene er helt helt overkommelige, ellers hadde ikke «alle» gått rundt med tattoveringer i dag. Lykke til! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 30. mars 2022 #22 Del Skrevet 30. mars 2022 Du kan forvente at det ser stygt ut, som alle tattoveringer gjør på kvinner. Det ser stygt ut, og det får deg til å se ganske trashy/slutty ut. Kanskje litt eller kanskje veldig, avhengig av hvor du har tatoveringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #23 Del Skrevet 30. mars 2022 Nysgjerrig_bris skrev (7 timer siden): jeg er en kunstner og jeg driter i hva andre synes. Beslutningen er tatt. når det er sagt; jeg sysselsetter jo tatovøren;P Er du virkelig en kunstner burde du tatovert en W på hver rumpeballe. Anonymkode: 4b7fc...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #24 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg har to på innsiden av underarmen. Jeg syntes ikke det var så veldig vondt. Kun litt svie. Dekket de til de første dagene. Fulgte veiledning jeg fikk og kjøpte også en krem fra de som skulle brukes. Jeg brukte lang tid på å finne hvilken tatovør jeg ville bruke. Type strek, uttrykk og omtale var viktig. Pris var ikke viktig. Måtte vente flere måneder på time, men det var helt greit. Viktig at det blir riktig for resultatet skal du leve med. Jeg valgte å ta på høsten for da kunne jeg beskytte den fram til neste sommer. Anonymkode: 55d7c...312 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er du virkelig en kunstner burde du tatovert en W på hver rumpeballe. Anonymkode: 4b7fc...b84 det kan du gjøre sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #26 Del Skrevet 31. mars 2022 Nysgjerrig_bris skrev (19 timer siden): jeg har en mellom beina og to fra skulderene (høhøhøh) Underarm ved skulderen ja... Hørtes litt anatomisk feil ut Anonymkode: 1aca7...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #27 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Underarm ved skulderen ja... Hørtes litt anatomisk feil ut Anonymkode: 1aca7...bc7 du høres feil ut Anonymkode: e0ce6...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #28 Del Skrevet 31. mars 2022 Kipling skrev (13 timer siden): Du kan forvente at det ser stygt ut, som alle tattoveringer gjør på kvinner. Det ser stygt ut, og det får deg til å se ganske trashy/slutty ut. Kanskje litt eller kanskje veldig, avhengig av hvor du har tatoveringen. hvem har sagt at jeg er en kvinne? jeg fryder meg av å gå med tatoveringer forbi sånne fordomsfulle folk som deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #29 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Underarmen har veldig tynn hud. Det kommer til å gjøre vondt og du kommer til å gråte. Anonymkode: 4b7fc...b84 Eh. Jeg har en stor på underarmen, satt vel i fem timer, gråt ikke. Det hadde tatt seg ut! Vil ikke si jeg har verken spesielt høy eller lav smerteterskel Anonymkode: c0821...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 31. mars 2022 #30 Del Skrevet 31. mars 2022 Har full sleeve og synes underarmen var minst vond lykke til 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #31 Del Skrevet 31. mars 2022 Nysgjerrig_bris skrev (1 time siden): det kan du gjøre sjæl Men hadde det ikke vært kult da? Med en W tatovert på begge rumpeballene så vil den som ser deg bakfra når du sprer skinkene lese WoW. Anonymkode: 4b7fc...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #32 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men hadde det ikke vært kult da? Med en W tatovert på begge rumpeballene så vil den som ser deg bakfra når du sprer skinkene lese WoW. Anonymkode: 4b7fc...b84 driver du å projecter fantasiene dine over på andre? Det som hadde vært kult hadde vært om du booka en terapisession til deg selv for å få ut frustrasjonen din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 31. mars 2022 #33 Del Skrevet 31. mars 2022 5 hours ago, Nysgjerrig_bris said: hvem har sagt at jeg er en kvinne? jeg fryder meg av å gå med tatoveringer forbi sånne fordomsfulle folk som deg Fordom betyr at du dømmer noe på forhånd. I mitt liv har jeg sett totalt 1 kvinne med en fin tattovering, de resterende 230948 eller whatever var stygge. Hva er fordomsfult med å synes at en ting jeg har sett 1000 vis av ganger før er stygt? Og hvis du fryder deg over det så syns jeg at du bør du også barbere hodet, gå i skitne hullete klær som ikke passer og få masse piercinger i trynet. Disse tingene er også veldig stygge på kvinner, så hvis du liker å se stygg ut så anbefaller jeg dem. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #34 Del Skrevet 31. mars 2022 Kipling skrev (3 minutter siden): Fordom betyr at du dømmer noe på forhånd. I mitt liv har jeg sett totalt 1 kvinne med en fin tattovering, de resterende 230948 eller whatever var stygge. Hva er fordomsfult med å synes at en ting jeg har sett 1000 vis av ganger før er stygt? Og hvis du fryder deg over det så syns jeg at du bør du også barbere hodet, gå i skitne hullete klær som ikke passer og få masse piercinger i trynet. Disse tingene er også veldig stygge på kvinner, så hvis du liker å se stygg ut så anbefaller jeg dem. 😅 du kaller det for trashy og slutty så jo du dømmer det på forhånd. Gå å ta deg en bolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 31. mars 2022 #35 Del Skrevet 31. mars 2022 1 minutt siden, Nysgjerrig_bris said: du kaller det for trashy og slutty så jo du dømmer det på forhånd. Gå å ta deg en bolle Det ville vært fordomsfullt dersom jeg sa at du automatisk var trashy og slutty bare fordi du hadde en tatovering, men det er ikke det jeg har sagt. Jeg har sagt at det SER trashy og slutty ut. Jeg har ikke kommet med en dom over deg som person, jeg har kommet med en formening om hva mange vil tenke når de ser deg. Og det ser trashy ut, på samme måte som at det ser stygt ut. Og de fleste har vel erfart at kvinner med mye tattoveringer pleier å være mer slutty enn de uten, forskning backer opp dette også. Men om det så ikke var sant (men det er det) så er det fortsatt inntrykket mange har, så det er det stigmaet du melder deg på for å få når du har mange stygge tattoveringer. Som sagt har jeg sett en kvinne i mitt liv med en faktisk vakker tattovering, som muligens faktisk ble penere med den enn uten, men det er en som lykkes og 34598345 som ikke gjør det. Og selv hun som hadde en fin en så nok litt mer slutty ut med den enn hun ville gjort uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #36 Del Skrevet 31. mars 2022 Kipling skrev (40 minutter siden): Det ville vært fordomsfullt dersom jeg sa at du automatisk var trashy og slutty bare fordi du hadde en tatovering, men det er ikke det jeg har sagt. Jeg har sagt at det SER trashy og slutty ut. Jeg har ikke kommet med en dom over deg som person, jeg har kommet med en formening om hva mange vil tenke når de ser deg. Og det ser trashy ut, på samme måte som at det ser stygt ut. Og de fleste har vel erfart at kvinner med mye tattoveringer pleier å være mer slutty enn de uten, forskning backer opp dette også. Men om det så ikke var sant (men det er det) så er det fortsatt inntrykket mange har, så det er det stigmaet du melder deg på for å få når du har mange stygge tattoveringer. Som sagt har jeg sett en kvinne i mitt liv med en faktisk vakker tattovering, som muligens faktisk ble penere med den enn uten, men det er en som lykkes og 34598345 som ikke gjør det. Og selv hun som hadde en fin en så nok litt mer slutty ut med den enn hun ville gjort uten. bla bla bla du gir deg aldri du, men jeg gidder ikke høre mer på det pisset der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 31. mars 2022 #37 Del Skrevet 31. mars 2022 3 minutter siden, Nysgjerrig_bris said: bla bla bla du gir deg aldri du, men jeg gidder ikke høre mer på det pisset der Nei så ikke les det da 😅 Det er ikke verre enn som så 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 6. april 2022 #38 Del Skrevet 6. april 2022 Nysgjerrig_bris skrev (På 3/30/2022 den 13.11): Jeg har lenge hatt lyst på tatovering, og nå skal jeg gå for det. Starter på underarmen. Hva kan jeg forvente meg? Hvor vondt er det? Og hvordan føles det etterpå? Er det noen bivirkninger e.l? Hvor lang tid tar det før den ser normal ut igjen? Ble dere fornøyd med resultatet? Tatoveringene mine på underarmene tok som ca. 3,5 time hver og var vondt, men overkommelig. Jeg er superfornøyd med resultatet! Startet med en på venstre underarm og har 14 nå, pluss to booka for i år. 😄 Hvilken stil vil du ha på tatoveringen? Realisme, tradisjonell, neo-tradisjonell, japansk er blant nokre av stilene du kan velge. Hvis du er interessert i neo-trad/illustrativ har jeg noen tatovører i Oslo å anbefale. Tatoveringen kommer sannsynligvis til å klø noe sinnsykt mens den gror og da er det veldig viktig å ikke klø. Hvis du fjerner skorpene for tidlig kan det ta med blekket i huden. Det er også lurt å ikke drikke alkohol dagen før eller før timen og ikke ta blodtynnende medisiner. Ha med drikke og mat med mye sukker til timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå