Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (3 minutter siden):

Skal vel ikke maules?

Nei absolutt ikke noen av dem 🫢

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Sniffer du Fisherman's Friend? Knuser det opp til pulver, legger på ei flate og... ? 😄

Nei🫣🤭

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Billig rus da

🤪😁

Billig rus da

Ja, jo... og mindre helseskadelig kanskje? Du blir vel ikke like rusa på Fisherman's Friend som det hvite pulveret, men etter en viss tid vil jeg jo tro at nesa er ganske ødelagt uansett. Jeg vet ikke egentlig. Har ikke for vane å sniffe noe for å oppnå rus 😄

Gjest Agent smith
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Ja, jo... og mindre helseskadelig kanskje? Du blir vel ikke like rusa på Fisherman's Friend som det hvite pulveret, men etter en viss tid vil jeg jo tro at nesa er ganske ødelagt uansett. Jeg vet ikke egentlig. Har ikke for vane å sniffe noe for å oppnå rus 😄

Kanskje fisherman har en placebo effekt.

Jeg sniffer heller ikke for å få rus, det får jeg gjennom trening

Kanskje fisherman har en placebo effekt.

Jeg sniffer heller ikke for å få rus, det får jeg gjennom trening

Får du rus gjennom trening? Du tenker på endorfiner og sånn kanskje? Rus og trening er ikke en bra kombinasjon har jeg hørt :) Bra du holder deg i form 😄

Annonse

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Får du rus gjennom trening? Du tenker på endorfiner og sånn kanskje? Rus og trening er ikke en bra kombinasjon har jeg hørt :) Bra du holder deg i form 😄

Nei nei nei, han har med seg en flaske gin på innerlomma når han er på løpetur, tar en slurk annenhver kilometer, han løper gjerne 3 mil så det blir ganske mye gin, så han ender ofte med å sovne i egen eller andres hage, naboene er vant til det og legger et pledd over han så han ikke blir forkjølt 😃

• Liker 1
Cid skrev (8 minutter siden):

Det er for å dempe det sterke?

Det artige med sushi og wasabi er at sushi er ikke sterkt i det hele tatt men wasabi er sterkt, blandes ut i små doser i soyasaus 😀

Ford3000 skrev (10 minutter siden):

Tror jeg ville nyst ut hjernen 🤯

Entern skrev (9 minutter siden):

Nei nei nei, han har med seg en flaske gin på innerlomma når han er på løpetur, tar en slurk annenhver kilometer, han løper gjerne 3 mil så det blir ganske mye gin, så han ender ofte med å sovne i egen eller andres hage, naboene er vant til det og legger et pledd over han så han ikke blir forkjølt 😃

Haha! Dagens! Greit at han har fast rute og at naboene også engasjerer seg i hans trening! 😄 

Entern skrev (7 minutter siden):

Tror jeg ville nyst ut hjernen 🤯

Det har jeg lite lyst å se 🙈

• Liker 1
Gjest Agent smith
Ford3000 skrev (2 timer siden):

Ja kaller det rus da, løper ikke med en joint i kjeften nei😄

Gjest Agent smith
Entern skrev (2 timer siden):

😁😆

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...