Entern Skrevet 27. juli 2022 #172041 Del Skrevet 27. juli 2022 Peanut skrev (2 minutter siden): Åååå, puser Naboen hadde aldri blitt kvitt meg Forstår jeg godt ☺️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. juli 2022 #172042 Del Skrevet 27. juli 2022 Vi trenger noe positivt i tråden nå, kattunger og hundevalper slår aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172043 Del Skrevet 27. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Vi trenger noe positivt i tråden nå, kattunger og hundevalper slår aldri feil. Åååååååå🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #172044 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Det kan godt hende, det henger en del hatske tullinger her. Ja, det gjør det. Folk som elsker å provosere og skape reaksjoner. Reaksjoner får de ikke, så får de bli så skuffet de vil. Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Vi trenger noe positivt i tråden nå, kattunger og hundevalper slår aldri feil. De var jo bare nydelige ❤️❤️ Smelter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli 2022 #172045 Del Skrevet 27. juli 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Vi trenger noe positivt i tråden nå, kattunger og hundevalper slår aldri feil. Hjelper mot alt🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. juli 2022 #172046 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Minner meg om da jeg var i statene en gang da jeg var rundt 12-13 år og vi var hos ei som foreldrene mine hadde bodd hos da de var der første gangen ^^, Hun hadde noen puser Deriblant en hannkatt som het «Big Boy» Big Boy var en fin pus, spraglet svart, grå og hvit med hvite sokker på alle potene og han elsket at jeg koste med ham ^^, ❤️ Hunder har jeg ikke helt samme forholdet til Edit: valper er dog veldig søte ^^, Endret 27. juli 2022 av Peanut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli 2022 #172047 Del Skrevet 27. juli 2022 Jeg skal også finne senga, har hjulpet fremtidsmeg mye før jeg kryper til køys👍🏻med kaffetrakter klar og litt niste klar. Så jeg kan stikke på jobb i grytidlig morgensol🙂 natta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172048 Del Skrevet 27. juli 2022 Peanut skrev (3 minutter siden): Minner meg om da jeg var i statene en gang da jeg var rundt 12-13 år og vi var hos ei som foreldrene mine hadde bodd hos da de var der første gangen ^^, Hun hadde noen puser Deriblant en hannkatt som het «Big Boy» Big Boy var en fin pus, spraglet svart, grå og hvit med hvite sokker på alle potene og han elsket at jeg koste med ham ^^, ❤️ Hunder har jeg ikke helt samme forholdet til Edit: valper er dog veldig søte ^^, Så koselig «Big Boy»🥰🥰🥰🥰🥰 Har heller ikke samme forhold til hunder men har lært å like de. De fleste hunder er veldig snille dyr 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172049 Del Skrevet 27. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg skal også finne senga, har hjulpet fremtidsmeg mye før jeg kryper til køys👍🏻med kaffetrakter klar og litt niste klar. Så jeg kan stikke på jobb i grytidlig morgensol🙂 natta Natta Fryden 😴😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. juli 2022 #172050 Del Skrevet 27. juli 2022 1 minutt siden, Entern said: Så koselig «Big Boy»🥰🥰🥰🥰🥰 Har heller ikke samme forhold til hunder men har lært å like de. De fleste hunder er veldig snille dyr 😊 Jeg fikk skrekken for hunder en gang i livet da jeg ble bitt av en diger Golden retriever da jeg var 6 år og en i slekten hadde en puddel som skremte livet av meg som barn. En nabo som flyttet for mange år siden hadde en svær Rottweiler. Skulle tro jeg var livredd den, men den var veldig snill så den fikk jeg klø på magen og alt og nå er jeg ikke sånn redd for hunder lenger. Unntatt hvis de løper mot og vil hoppe på 😬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172051 Del Skrevet 27. juli 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Jeg fikk skrekken for hunder en gang i livet da jeg ble bitt av en diger Golden retriever da jeg var 6 år og en i slekten hadde en puddel som skremte livet av meg som barn. En nabo som flyttet for mange år siden hadde en svær Rottweiler. Skulle tro jeg var livredd den, men den var veldig snill så den fikk jeg klø på magen og alt og nå er jeg ikke sånn redd for hunder lenger. Unntatt hvis de løper mot og vil hoppe på 😬 Jeg var livredd hunder som barn pga et møte med en boxer da jeg var 2, den var vel å merke snill og ville bare kose men jeg fikk panikk og ble vettskremt og var redd hunder i mange år. Så var det ikke så kult som barn på 80-tallet da mange folk hadde sinte* schæfere i hagen 😵 men ble kvitt frykten etterhvert, nå synes jeg hunder stort sett er ok, men er vekdig påpasselig rundt hunder som ser kamphund aktige ut. *=ulykkelige, ensomme, fremmedgjorte og redde er vel bedre beskrivelse, stakkars. Men skumle var de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli 2022 #172052 Del Skrevet 27. juli 2022 Jeg trodde det hadde klikket for meg da jeg hørte stemmer, men det var bare huseier som har kommet hjem 🙈😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. juli 2022 #172053 Del Skrevet 27. juli 2022 Tvillingsjel skrev (40 minutter siden): Enig. Ja, dette. Jeg rapporterer alltid. Jeg lurer nesten på om det er utestengte brukere som kommer tilbake etter "pausen" for å være slik mot meg. Kanskje konspiratorisk, men plutselig kan det gå lang tid før jeg får en eneste stygg kommentar, og plutselig samme dag så er det antagelig samme person som følger meg i flere tråder med forskjellige "stikk". Typisk på akkurat samme dag. Så går det tilbake til normalt igjen hvor jeg får hyggelige kommentarer. Rart hele greien. Husker der var noen brukere som ofte var stygg mot meg før i tiden, så glad for at de er borte vekk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #172054 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) ❤️ Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172055 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Husker der var noen brukere som ofte var stygg mot meg før i tiden, så glad for at de er borte vekk nå! De må jo ha vært syke i hodet som var stygge mot deg, du er jo hyggeligste og snilleste person på KG😊 Endret 27. juli 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. juli 2022 #172056 Del Skrevet 27. juli 2022 Fuff så trøtt jeg er i dag. Først våknet jeg opp med hodepine, så hanglet jeg meg gjennom dagen og sov litt også og nå, selv om jeg har drukket flere kopper kaffe, så er jeg like forbasket trøtt >_< 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172057 Del Skrevet 27. juli 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Fuff så trøtt jeg er i dag. Først våknet jeg opp med hodepine, så hanglet jeg meg gjennom dagen og sov litt også og nå, selv om jeg har drukket flere kopper kaffe, så er jeg like forbasket trøtt >_< Huff ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli 2022 #172058 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) 2 hours ago, Entern said: Verste er at sånne kjipe troll får likes ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️ 1 hour ago, Entern said: Mobbere er det verste jeg vet. Enig med begge disse innleggene! Endret 27. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. juli 2022 #172059 Del Skrevet 27. juli 2022 Jeg ser på naked attraction og blir pinlig berørt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #172060 Del Skrevet 27. juli 2022 Daryl Dixon skrev (32 minutter siden): Jeg ser på naked attraction og blir pinlig berørt. Det der er verdens pinligste program 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå