Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #170721 Del Skrevet 18. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Og både @lurven og @Cid er barnebarna til James Brown Og Benny Golson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2022 #170722 Del Skrevet 18. juli 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Og Benny Golson Hvorfor ikke 😁🤣 Men du er først og fremst oldebarnet til Don Bajas 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170723 Del Skrevet 18. juli 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Altså faren din?😅 Han er også sønn av min bestefar ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170724 Del Skrevet 18. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Og Ed Sheeran er søskenbarnet mitt og Mick Jagger bestefaren hans Jeg og sheeran er blodsbrødre, og jagger har ligget med min grandrante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170725 Del Skrevet 18. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Og både @lurven og @Cid er barnebarna til James Brown Vi kaller han bare jens brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. juli 2022 #170726 Del Skrevet 18. juli 2022 lurven skrev (3 timer siden): Ja helt klart, har vært borti noe av det samme som deg, en gang kjøpte jeg nesehårsfjerner i stedet for poteter. Ja, man blir ikke mett av det, si! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170727 Del Skrevet 18. juli 2022 Thaila skrev (1 time siden): Ja, man blir ikke mett av det, si! 😅 Nei det skal være sikkert og visst, nesehår smaker ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #170728 Del Skrevet 18. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke 😁🤣 Men du er først og fremst oldebarnet til Don Bajas 😎 Og nevøen til Viktor Navorski lurven skrev (1 time siden): Jeg og sheeran er blodsbrødre, og jagger har ligget med min grandrante Trodde du skulle si med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. juli 2022 #170729 Del Skrevet 18. juli 2022 Fullført en DLC på assassins creed valhalla - feirer med nydelig vannmelon 😄 Men har lyst på potetgull 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. juli 2022 #170730 Del Skrevet 18. juli 2022 Floki 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. juli 2022 #170731 Del Skrevet 18. juli 2022 Athena Catalina skrev (14 minutter siden): Floki 😀 Ble selvfølgelig den eneste dama😆Likte veldig godt Vikings da den gikk! Litt kjedelig etter at Ragnar døde, da. Leser for øvrig et historieblad nå om vikingene. Veldig interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. juli 2022 #170732 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor ting skal være så ufattelig vanskelig Satt i mobil med faren min som skulle oppdatere betaling på sin mobil med nytt MasterCard og det var tydeligvis helt fjeeeernt, selv om han har klart det fint før. Burde ikke bli så oppgitt og sint, men han er staere enn et esel og blir bare sint selv. Peanut: «Neeei, det er ikke Macen du skal inn på. Mobilen din. M.O.B.I.L.E.N. DIN. MOBILEN SA JEG» Faren min: «Skal jeg ikke inn på Macen?» P: Nei, du skal inn på MOBILEN DIN» (Sender screenshot på sms. Sier i fra at se på sms.) F: «Jeg ser ikke noen bilder jeg?» P: «De er på meldingene mellom meg og deg» F: «Jeg ser ingen» P: «Sender på mail» Faren min går inn på mail og ser der. Fortsetter å gå inn på Mac. «Nå er jeg der inne. Jeg finner ikke noe jeg?» P: «Du må inn på mobilen din» F: Jeg skal ikke på Mac? og slik gikk det ca i en time… til jeg sa at når han kommer hit til oss så kan vi se på det DA Følte blodtrykket føyk til himmels, ble ekstremt stresset og da får jeg rykninger ved øyet som er innmari ekkelt >_< Hjelpemeg for noe mas i dag 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170733 Del Skrevet 18. juli 2022 Athena Catalina skrev (37 minutter siden): Floki 😀 Rollo💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170734 Del Skrevet 18. juli 2022 Peanut skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor ting skal være så ufattelig vanskelig Satt i mobil med faren min som skulle oppdatere betaling på sin mobil med nytt MasterCard og det var tydeligvis helt fjeeeernt, selv om han har klart det fint før. Burde ikke bli så oppgitt og sint, men han er staere enn et esel og blir bare sint selv. Peanut: «Neeei, det er ikke Macen du skal inn på. Mobilen din. M.O.B.I.L.E.N. DIN. MOBILEN SA JEG» Faren min: «Skal jeg ikke inn på Macen?» P: Nei, du skal inn på MOBILEN DIN» (Sender screenshot på sms. Sier i fra at se på sms.) F: «Jeg ser ikke noen bilder jeg?» P: «De er på meldingene mellom meg og deg» F: «Jeg ser ingen» P: «Sender på mail» Faren min går inn på mail og ser der. Fortsetter å gå inn på Mac. «Nå er jeg der inne. Jeg finner ikke noe jeg?» P: «Du må inn på mobilen din» F: Jeg skal ikke på Mac? og slik gikk det ca i en time… til jeg sa at når han kommer hit til oss så kan vi se på det DA Følte blodtrykket føyk til himmels, ble ekstremt stresset og da får jeg rykninger ved øyet som er innmari ekkelt >_< Hjelpemeg for noe mas i dag 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. juli 2022 #170735 Del Skrevet 18. juli 2022 Anonymburker skrev (24 minutter siden): Ble selvfølgelig den eneste dama😆Likte veldig godt Vikings da den gikk! Litt kjedelig etter at Ragnar døde, da. Leser for øvrig et historieblad nå om vikingene. Veldig interessant! Liker Lagertha, jeg hun er rå tøff 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. juli 2022 #170736 Del Skrevet 18. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Liker Lagertha, jeg hun er rå tøff 😁 Ja, absolutt!😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #170737 Del Skrevet 18. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Liker Lagertha, jeg hun er rå tøff 😁 Hun du hadde på profilbilde nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2022 #170738 Del Skrevet 18. juli 2022 Athena Catalina skrev (51 minutter siden): Floki 😀 Hm, jeg er visst en teit hipster med lærfetisj.🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2022 #170739 Del Skrevet 18. juli 2022 Athena Catalina skrev (11 minutter siden): Liker Lagertha, jeg hun er rå tøff 😁 Liker bedre parodien på henne i Vikingane jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2022 #170740 Del Skrevet 18. juli 2022 Peanut skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor ting skal være så ufattelig vanskelig Satt i mobil med faren min som skulle oppdatere betaling på sin mobil med nytt MasterCard og det var tydeligvis helt fjeeeernt, selv om han har klart det fint før. Burde ikke bli så oppgitt og sint, men han er staere enn et esel og blir bare sint selv. Peanut: «Neeei, det er ikke Macen du skal inn på. Mobilen din. M.O.B.I.L.E.N. DIN. MOBILEN SA JEG» Faren min: «Skal jeg ikke inn på Macen?» P: Nei, du skal inn på MOBILEN DIN» (Sender screenshot på sms. Sier i fra at se på sms.) F: «Jeg ser ikke noen bilder jeg?» P: «De er på meldingene mellom meg og deg» F: «Jeg ser ingen» P: «Sender på mail» Faren min går inn på mail og ser der. Fortsetter å gå inn på Mac. «Nå er jeg der inne. Jeg finner ikke noe jeg?» P: «Du må inn på mobilen din» F: Jeg skal ikke på Mac? og slik gikk det ca i en time… til jeg sa at når han kommer hit til oss så kan vi se på det DA Følte blodtrykket føyk til himmels, ble ekstremt stresset og da får jeg rykninger ved øyet som er innmari ekkelt >_< Hjelpemeg for noe mas i dag Du har fortsatt de beste smileyene 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå