Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (33 minutter siden):

Og Benny Golson

Hvorfor ikke 😁🤣

Men du er først og fremst oldebarnet til Don Bajas 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (1 time siden):

Og Ed Sheeran er søskenbarnet mitt og Mick Jagger bestefaren hans 

Jeg og sheeran er blodsbrødre, og jagger har ligget med min grandrante 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 timer siden):

Ja helt klart, har vært borti noe av det samme som deg, en gang kjøpte jeg nesehårsfjerner i stedet for poteter.

Ja, man blir ikke mett av det, si! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Thaila skrev (1 time siden):

Ja, man blir ikke mett av det, si! 😅

Nei det skal være sikkert og visst, nesehår smaker ikke godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke 😁🤣

Men du er først og fremst oldebarnet til Don Bajas 😎

Og nevøen til Viktor Navorski

lurven skrev (1 time siden):

Jeg og sheeran er blodsbrødre, og jagger har ligget med min grandrante 

Trodde du skulle si med hverandre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullført en DLC på assassins creed valhalla - feirer med nydelig vannmelon 😄 

Men har lyst på potetgull 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (14 minutter siden):

Floki 😀

c0e112e0483e87438835e09d4c400432.jpg

Ble selvfølgelig den eneste dama😆Likte veldig godt Vikings da den gikk! Litt kjedelig etter at Ragnar døde, da.

Leser for øvrig et historieblad nå om vikingene. Veldig interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor ting skal være så ufattelig vanskelig :raven: Satt i mobil med faren min som skulle oppdatere betaling på sin mobil med nytt MasterCard og det var tydeligvis helt fjeeeernt, selv om han har klart det fint før. Burde ikke bli så oppgitt og sint, men han er staere enn et esel og blir bare sint selv.

Peanut: «Neeei, det er ikke Macen du skal inn på. Mobilen din. M.O.B.I.L.E.N. DIN. MOBILEN SA JEG»

Faren min: «Skal jeg ikke inn på Macen?» 

P:8E1D0452-BEA5-4464-A497-111556A28751.png.a0ba3d72afb9fd873f15bfe690bbe4f1.png 
Nei, du skal inn på MOBILEN DIN» (Sender screenshot på sms. Sier i fra at se på sms.)

F: «Jeg ser ikke noen bilder jeg?»

P: «De er på meldingene mellom meg og deg»

F: «Jeg ser ingen»

P: «Sender på mail»

Faren min går inn på mail og ser der. Fortsetter å gå inn på Mac. «Nå er jeg der inne. Jeg finner ikke noe jeg?»

P: «Du må inn på mobilen din»

F: Jeg skal ikke på Mac?

og slik gikk det ca i en time… til jeg sa at når han kommer hit til oss så kan vi se på det DA EAE006AD-C479-49DE-9A8C-304E2455A180.png.49de7e906af3491b2591807dbf2b228b.png

Følte blodtrykket føyk til himmels, ble ekstremt stresset og da får jeg rykninger ved øyet som er innmari ekkelt  >_< 

Hjelpemeg for noe mas i dag 85B466C7-19F9-446F-B4A0-DFC2E548AB8C.png.9bc6797866eb9baa3a4a13c3eb741ba1.png

:sukk:

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Peanut skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor ting skal være så ufattelig vanskelig :raven: Satt i mobil med faren min som skulle oppdatere betaling på sin mobil med nytt MasterCard og det var tydeligvis helt fjeeeernt, selv om han har klart det fint før. Burde ikke bli så oppgitt og sint, men han er staere enn et esel og blir bare sint selv.

Peanut: «Neeei, det er ikke Macen du skal inn på. Mobilen din. M.O.B.I.L.E.N. DIN. MOBILEN SA JEG»

Nei, du skal inn på MOBILEN DIN» (Sender screenshot på sms. Sier i fra at se på sms.)

Faren min går inn på mail og ser der. Fortsetter å gå inn på Mac. «Nå er jeg der inne. Jeg finner ikke noe jeg?»

og slik gikk det ca i en time… til jeg sa at når han kommer hit til oss så kan vi se på det DA EAE006AD-C479-49DE-9A8C-304E2455A180.png.49de7e906af3491b2591807dbf2b228b.png

Følte blodtrykket føyk til himmels, ble ekstremt stresset og da får jeg rykninger ved øyet som er innmari ekkelt  >_< 

Hjelpemeg for noe mas i dag 85B466C7-19F9-446F-B4A0-DFC2E548AB8C.png.9bc6797866eb9baa3a4a13c3eb741ba1.png

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Anonymburker skrev (24 minutter siden):

Ble selvfølgelig den eneste dama😆Likte veldig godt Vikings da den gikk! Litt kjedelig etter at Ragnar døde, da.

Leser for øvrig et historieblad nå om vikingene. Veldig interessant!

Liker Lagertha, jeg hun er rå tøff 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Ja, absolutt!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Catalina skrev (51 minutter siden):

Floki 😀

c0e112e0483e87438835e09d4c400432.jpg

Hm, jeg er visst en teit hipster med lærfetisj.🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (11 minutter siden):

Liker bedre parodien på henne i Vikingane jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (21 minutter siden):

Du har fortsatt de beste smileyene 😁👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...