Peanut Skrevet 18. juli 2022 #170701 Del Skrevet 18. juli 2022 Boomer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. juli 2022 #170702 Del Skrevet 18. juli 2022 Har proppet i meg på Burger King 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #170703 Del Skrevet 18. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Har proppet i meg på Burger King 🤤 Ble det bk fusion? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. juli 2022 #170704 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg tømte neste hele brukskontoen min for penger for å kjøpe en altfor dyr bølgetang og en liquid eye shadow og nå har jeg 300 kr på de neste dagene, og tenker at jeg må begynne å pante flasker. Men jeg er fornøyd med kjøpet. 😄 Nb, så er dette ganske ulikt meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170705 Del Skrevet 18. juli 2022 Thaila skrev (17 minutter siden): Jeg tømte neste hele brukskontoen min for penger for å kjøpe en altfor dyr bølgetang og en liquid eye shadow og nå har jeg 300 kr på de neste dagene, og tenker at jeg må begynne å pante flasker. Men jeg er fornøyd med kjøpet. 😄 Nb, så er dette ganske ulikt meg. Blir sikkert fint, da får du heller gå sulten litt si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. juli 2022 #170706 Del Skrevet 18. juli 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Blir sikkert fint, da får du heller gå sulten litt si Ja da får man både tynn kropp OG krøller 😅 Neida, så ille er det nok ikke. Men man må leve litt på kanten eller hva? 😋 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #170707 Del Skrevet 18. juli 2022 Thaila skrev (2 minutter siden): Ja da får man både tynn kropp OG krøller 😅 Neida, så ille er det nok ikke. Men man må leve litt på kanten eller hva? 😋 Spise first price nudler fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. juli 2022 #170708 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Slettet. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #170709 Del Skrevet 18. juli 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Jeg ble så uvel av de to personene på datingappen at jeg måtte hente en bøtte inn på soverommet i dag. Kastet opp i bøtta og måtte ta fri fra jobb. Jeg bare kommer ikke over at han ene faktisk skrev at han mishandlet dyr. Er jo helt sinnsykt. Er antagelig traumene med ekskjæresten som også spiller inn. At disse to hadde likheter med han. Og så får jeg bare en kjempereaksjon. Heldigvis er jeg ikke naiv lenger. Da jeg ble kjent med eksen ulte de røde flaggene, men det tok meg 3,5 år å komme meg unna, noe som gjorde at jeg fikk psykisk skade. De to personene jeg ble kjent med nå i helga, blokkerte jeg så fort de røde flaggene begynte å dukke opp. Før det hadde gått et døgn og før jeg hadde rukket å få følelser. Så jeg kommer heldigvis fra det uten varige mén. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. juli 2022 #170710 Del Skrevet 18. juli 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Spise first price nudler fremover? Spiser opp det jeg har i fryseren så jeg endelig kan få plass til å kjøpe sånne is-former som jeg kan lage hjemmelaga is med 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. juli 2022 #170711 Del Skrevet 18. juli 2022 872 - «Norge samlet til et rike» Årstall og datering for slaget ved Hafrsfjord er omdiskutert, men 18. juli har vært markert som minnedag for sluttstriden mellom kong Harald Hårfagre og vikingkongene. I sagatradisjonen ble Hårfagre da den første kongen over hele Norge. Tilnavnet kom av at han skal ha nektet å klippe hår og skjegg før rikssamlingen var gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2022 #170712 Del Skrevet 18. juli 2022 Athena Catalina skrev (19 minutter siden): 872 - «Norge samlet til et rike» Årstall og datering for slaget ved Hafrsfjord er omdiskutert, men 18. juli har vært markert som minnedag for sluttstriden mellom kong Harald Hårfagre og vikingkongene. I sagatradisjonen ble Hårfagre da den første kongen over hele Norge. Tilnavnet kom av at han skal ha nektet å klippe hår og skjegg før rikssamlingen var gjennomført Han ble kalt Harald Luva (lurvete) før han klipte seg. Stamfaren til @lurven?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170713 Del Skrevet 18. juli 2022 Thaila skrev (1 time siden): Ja da får man både tynn kropp OG krøller 😅 Neida, så ille er det nok ikke. Men man må leve litt på kanten eller hva? 😋 Ja helt klart, har vært borti noe av det samme som deg, en gang kjøpte jeg nesehårsfjerner i stedet for poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170714 Del Skrevet 18. juli 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Han ble kalt Harald Luva (lurvete) før han klipte seg. Stamfaren til @lurven?🤔 Han er min forfar ja, gengis khan er også en av mine forferdre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2022 #170715 Del Skrevet 18. juli 2022 lurven skrev (29 minutter siden): Han er min forfar ja, gengis khan er også en av mine forferdre Og Tom Jones 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. juli 2022 #170716 Del Skrevet 18. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): Ble det bk fusion? Doble cheese, Chili cheese og fries. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #170717 Del Skrevet 18. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Og Tom Jones Ja han er onkelen til fettern min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. juli 2022 #170718 Del Skrevet 18. juli 2022 lurven skrev (38 minutter siden): Ja han er onkelen til fettern min Altså faren din?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #170719 Del Skrevet 18. juli 2022 lurven skrev (39 minutter siden): Ja han er onkelen til fettern min Og Ed Sheeran er søskenbarnet mitt og Mick Jagger bestefaren hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2022 #170720 Del Skrevet 18. juli 2022 lurven skrev (49 minutter siden): Ja han er onkelen til fettern min Anonymburker skrev (10 minutter siden): Altså faren din?😅 Cid skrev (9 minutter siden): Og Ed Sheeran er søskenbarnet mitt og Mick Jagger bestefaren hans Og både @lurven og @Cid er barnebarna til James Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå