Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169121 Del Skrevet 8. juli 2022 Mann i kommune et lite stykke fra mitt hjemsted kjøpte visst nylig presteboligen og lagde bordell med ukrainske kvinner der Anstendig type…🙁🥺😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2022 #169122 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg har INGEN personlig erfaring😂 Ikke jeg heller Bare sett noen små klipp på internett som jeg har bladd forbi ganske fort 😛 Også satt vel pappa på Magic mike en eller annen gang jeg var hos han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169123 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (Akkurat nå): Nesten som at det var et planlagt antall å stoppe på.. Tenk hvor ødelagt man må være der nede etter så mange fødsler 😲 og dette på en tid hvor man ikke kunne fikse på alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 8. juli 2022 #169124 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (Akkurat nå): Nesten som at det var et planlagt antall å stoppe på.. Blir ingen unger av 69 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169125 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (57 minutter siden): DER er det nok chill i juli🥰 mine dager ialle fall. Deilig etter crazy år. Vi har nespressomaskin😃👍🏻 Supert 👍😁 Du ser hvis jeg dukker opp 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #169126 Del Skrevet 8. juli 2022 Helene1982 skrev (10 minutter siden): En GOD saks og 2 pakker med gnagsårplaster? Har. Mere mere mere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169127 Del Skrevet 8. juli 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Blir ingen unger av 69 🤓 Haha, thats what @lurven said. Fint du kan vikariere. Jeg må jo sove🥺 natta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #169128 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Hvis jeg noen gang skal reklamere for puppene mine leier jeg inn deg Helene😂😂😂😂 Hva, skal du omsette dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169129 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha, thats what @lurven said. Fint du kan vikariere. Jeg må jo sove🥺 natta! Mon tro hvor mange etterlevninger der er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169130 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hva, skal du omsette dem? Håper å slippe. Bor billig heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169131 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Håper å slippe. Bor billig heldigvis Skaffe deg onlyfans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juli 2022 #169132 Del Skrevet 8. juli 2022 Lacuna skrev (57 minutter siden): Skjønner jeg godt! Har kjørt i sentrum av Oslo 1 gang, og da kjørte jeg feil avkjøring i Operatunnelen, og gjett hvem som endte med å kjøre innenfor ring 1 for å komme seg frem 😭 har aldri vært så livredd bak rattet, haha. Har heldigvis kjøpt leilighet rett ved ring 3, så der skal jeg tørre å kjøre Vi havna også feil sist gang vi kjørte 🤣 Heldigvis mann bak rattet. Skumle greier ja 😆 Bra du tør kjøre der du har leilighet da 😄 Går nok superbra 👍😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #169133 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skaffe deg onlyfans? Haha nei. Jeg tjener nok og vil heller fortelle vitser for folk enn å kle av meg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 8. juli 2022 #169134 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Håper å slippe. Bor billig heldigvis Det er bare å si fra, så lager jeg en markedsplan. TIK TOK, blipp blopp og andre sosiale medier vet ikke hva som venter dem.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #169135 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Håper å slippe. Bor billig heldigvis Haha, du fikk meg til å le litt, vi skåler for at du slipper sliktno! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2022 #169136 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha nei. Jeg tjener nok og vil heller fortelle vitser for folk enn å kle av meg, Og går du tom for vitser, kan du kjøpe deg en google nest, så hjelper den deg med skikkelig tørre vitser 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #169137 Del Skrevet 8. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Og går du tom for vitser, kan du kjøpe deg en google nest, så hjelper den deg med skikkelig tørre vitser 🙈 Eller bare spørre meg 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 8. juli 2022 #169138 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha nei. Jeg tjener nok og vil heller fortelle vitser for folk enn å kle av meg, Jeg lager logo for Vits & tits for sikkerhets skyld. Man vet aldri 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 8. juli 2022 #169139 Del Skrevet 8. juli 2022 Oi, dere har jo skrevet kjempemye!😲 Det skulle kommet opp sånn popupvindu, med sammendrag av det som har skjedd siden sist, når man klikker seg inn her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 8. juli 2022 #169140 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Tenk hvor ødelagt man må være der nede etter så mange fødsler 😲 og dette på en tid hvor man ikke kunne fikse på alt mulig Orker ikke tanken engang…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå